Poster: Gery
Photoshop
Poster: jannickv
nee allemaal mis
logo's maak je met illustrator
zeker als je het wil gaan gebruiken voor drukwerk
en gebruik de search!!! dan vind je dit
lijkt erg op jouw vraag niet
de namen zeggen spreken voor zich
- Illustrator is meer gericht naar het maken van illustraties, dus in jouw geval logo's.
- Photoshop is meer gericht naar het aanpassen van afbeeldingen.
maar beide programmas zijn er geschikt voor, hoewel ik je toch Illustrator aanraad.
de trial van CS3 kan je gewoon downloaden op de adobe site, heb ik ook gedaan.
Ik zit op het Grafisch Lyceum dus ik ben doordeweeks uren lang met die programmas bezig. het duurt niet zo lang nadat je het onder de knie hebt. gewoon oefenen en doorzetten. dan kom je er vanzelf wel,
SUCCES
Poster: jannickv
hoe denken jullie dat het logo van djr is gemaakt? illustrator....
het logo van aboutdj? illustrator...
het logo van pioneer? illustrator...
het logo van laidback luke? illustrator...
zo kan ik nog wel even door :p
owja en mijn logo ook
Poster: Lead
Adobe software is voor de profi's die weten wat ze willen. Als je er nog niet goed in thuis bent kun je die software beter even laten schieten. Het duurt een jaar voordat je een beetje wegwijs bent in de basis van die proggies.
Ik gebruik ze al een paar jaar en bij zowat ieder project ontdek ik nog nieuwe handige dingetjes. Soms grote ontdekkingen en soms gewoon hadige maniertjes.
Wil je gewoon een logo fiksen, kijk dan op bovenstaande links.
Wil je er verder in, bekijk dan de adobe proggies eens. Je kunt een gratis test versie downloaden van de adobe website om te kijken of je het iets vind. De aanschafwaarde van Photoshop is een paar honderd euro, mocht je er verder in willen...
Poster: BVN
ik heb een photoshop crack...
maar ik wil ook wil een picture voor je maken (ik kan het proberen ik heb al wel wat mooie creaties)
Poster: BVN
ik heb een photoshop crack...
maar ik wil ook wil een picture voor je maken (ik kan het proberen ik heb al wel wat mooie creaties)
Poster: JollyJunkie
Mijn pa heeft de nieuwste Illustrator en alle andere Adobe's, dus ik heb een keer es wat uitgeprobeerd maar ik kwam egt niet verder met Illustrator snap der geen bal van :P
Mijn logo heb ik gemaakt met AAA Logo 2008, is gratis te legaal downloaden gewoon even googlen
Poster: martijno
kun je me de link niet geven?:D
Poster: Gery
Photoshop