Hallo, ik ben net zoals vele anderen een beginnend dj die op zoek is goedkoop maar toch kwaliteitsvol materiaal. Ik heb wat zitten zoeken en ik kwam terecht bij american audio ,meerbepaald de cdi 500. Deze desktop cd speler was ideaal voor mij maar toch een beetje duur (409). Ik ben op zoek gegaan naar goedkopere spelers en ik ben terecht gekomen bij de DAP TL-850. Deze lijkt identiek op de cdi 500 alleen kost de DAP 249 euro ipv 409.
kan iem mij vertellen of deze 2 veel in kwaliteit schelen? grtn, tim
What do you think about DAP TL 850 VS. American audio cdi 500mp3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wat DJJH zegt het zijn gwoon oem producten staat allee nandere sticker op ik zou gwoon de specificaties vergelijken en dan kijken welke opties de CDI500 meer heeft dan de American Audio en ze kunnen allebei CD en CDR
Okee dan Lead is het misschien idee om ook aparte functie te hebben met oem producten of vergelijk opties? Is misschien wel moeilijk maken maar leek me wel makkelijk Ik gebruik de gearbase best vaak
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.