Ik ben Martijn Otter. Ik ben al een tijd opzoek naar iemand die met mij een Hardstyle Producer duo zou willen vormen, Ik werk al 3/4 Jaar met Fl Studio (heb nu 8 xxl edition) Ben je geïntresseerd? Post dan en geef me je msn, zodat we contact met elkaar kunnen opnemen.
Mvg. Martijn Otter
User edit by martijno on 27-08-2008 @ 12:46:43 (100%)
What do you think about Hardstyle Producer Gezocht!! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Tis wel leuk dat je hem hebt uitgebreid maar het komt niet echt positief/enthosast naar boven als je zegt: "ik ben het zat..." En laat eens wat nummers horen die je in die 3/4jaar hebt gemaakt
Ikw erk met Fl 7 en wil best met je samen iets maken, maar ik ben zeker nog geen pro ofzo. j.source 'at' gmail.com voeg me maar toe dan kunnen we zien wat eruit komt
Net wat Convert zegt, kan je iets laten horen wat je gemaakt hebt? Of een referentie o.i.d. Welke style van Hardstyle maak je? In welke vorm wil je samen werken? Via mail verkeer en upload of met zijn 2en echt bij elkaar komen en dan iets maken?
Voor iedereen: ik wil ook best met meerdere anderen samenwerken. Werk nu al mijn nummers alleen af en het lijkt met wel tof om is een keer samen met iets te maken.
Ik ben nog geen prof ofzo maar wil wel iets laten horen;
Dit is van een projectje waar ik nu mee bezig ben:
had hem al gehoord idd, je melo loopt niet goed maar het idee is wel goed
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.