Poster: ChefCock
Als je een setje moet draaien van pakweg 2 uurtjes, bepaal jezelf wat welke nummers op de list staan. Mensen komen dan toch vooral om jou performance en sfeer die je kan scheppen met je tracklist. (they love you or hate you)
Moet je een hele nacht draaien moet je vooral zorgen dat de mensen zolang mogelijk uit hun dak gaan (of dit nu op commerciele shit is of op de donkerste techno, maakt niet uit) zodat je werkgever de dollars mooi ziet binnenkomen ( moet er tenslotte de dj mee betalen, toch). Dan maakt het niet uit of je enkele nummers meerdere malen draait; als die nummers zorgen dat het publiek uit zijn dak gaat zal niemand daar een probleem meehebben. Natuurlijk moet je niet overdrijven want dan ben je eigenlijk niet creatief genoeg om je publiek te entertainen
Poster: ArCeeTjah.. ik had de playlist van sensation 2007 gezien, en daar draaide dj's ook vaak dezelfde plaat.. DJ A draait hem na 30 minuten in zn set, en DJ B gooit um als 2de drin.. beeeetje jammer.. maargoed! Wel jammer dat zelfs 538 dat soort dingen doet!
Kan je best doen, alleen ik zou wel kijken voor 2 verschillende remixen om het nog iets fresh te houden. Ik heb het zelfs (recentelijk) "grote jongens" horen doen.
Poster: Stefjuuh
Tjah.. ik had de playlist van sensation 2007 gezien, en daar draaide dj's ook vaak dezelfde plaat.. DJ A draait hem na 30 minuten in zn set, en DJ B gooit um als 2de drin.. beeeetje jammer.. maargoed! Wel jammer dat zelfs 538 dat soort dingen doet!