mening over logo graag (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jannickv    posted on 21-08-2008 22:35
dj's!!!
ik heb een logo laten maken (tegen betaling) en dit is wat er is uitgekomen

edit: nu ook met dj ervoor

geef jullie mening maar Winking my eye
ps: het is nog niet betaald enzo dus ik kan nog zeggen, nee ik wil dit niet Winking my eye

grtz
jannickv
User edit by jannickv on 21-08-2008 @ 23:06:21 (22%)
Mod edit by greup on 23-08-2008 03:01 (1%)

What do you think about mening over logo graag ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 21-08-2008 22:42
vind java beetje computer :P

verder wel strak en duidelijk maar zou eerder zeggen dat je een script dinges was Winking my eye
Ywe    posted on 21-08-2008 22:42
Ziet er cool uit! Professioneel, maar waarvoor is het? Je eigen naam of een feestconcept? En hoeveel koste het eigenlijk?
Sebasz    posted on 21-08-2008 22:45
Vind hem wel nice inderdaad Happy, laughing Hoeveel moet je betalen als ik vragen mag?
jannickv    posted on 21-08-2008 22:45
het is eignelijk DJ JAVA, van jannick vandaele...

maar ik en de designer vonden bijden da JAVA beter stond xD

prijs was niet zo heel erg duur Winking my eye
Illusion    posted on 21-08-2008 22:59
Hej, heb je JAVA wel geinstalleerd:d

Nee ik vind het een leuk logoWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
jannickv    posted on 21-08-2008 23:02
krijg al een ganse dag meldingen over een updeet voor java :p
wel grappig eigenlijk

btw was 50€
User edit by jannickv on 21-08-2008 @ 23:02:35 (19%)
Sebasz    posted on 21-08-2008 23:15
Hm 50 euro is wel veel voor zo'n logo. Maarja :P
Heb je het door een bedrijf laten doen? Of door een freelancer/hobbyist?
Big-x    posted on 21-08-2008 23:21
waar je zeker rekening mee moet houden of het logo nog mooi is als het zwart op wit is,
zo niet, moet je het niet doen..
Basrose    posted on 21-08-2008 23:23
Het is een simpel logo... ik zou de rechterkant wel laten aansluiten op het middengedeelte...btw 50 euro vind ik erg duur... een beetje photoshopper maakt dit binnen 10 minuten
Big-x    posted on 21-08-2008 23:24
idd, 50 euro is gewoon veel te veel!
maarja, het is jouw geld he..
Illusion    posted on 21-08-2008 23:35
Uiteraard veel te veel. Idd zo in 10 min gemaakt. Maar t'heeft wel wat.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
jannickv    posted on 21-08-2008 23:40
ik weet eigenlijk niet wat een logo normaal kost... maar ik vond het nog een redelijke prijs... heb hoger gezien..
Dj-jermain    posted on 22-08-2008 03:08
Poster: Basrose
Het is een simpel logo... ik zou de rechterkant wel laten aansluiten op het middengedeelte...btw 50 euro vind ik erg duur... een beetje photoshopper maakt dit binnen 10 minuten
 Dit is in Adobe Illustrator gemaakt anders heb je er niks aan als drukwerk als met photoshop gemaakt is Happy, laughing
jannickv @ als jou was zou ik eens kijken op ( Sitedeals.nl Geen reclame !!)  maar als dit een Vector bestand dus .Ai of ep.
Dan is 50 euro niet duur. zo als je zit op mijn link woord daar vaak meer dan 50 euro gevraagd.
User edit by Dj-jermain on 22-08-2008 @ 03:12:55 (66%)
jannickv    posted on 22-08-2008 03:12
dit is idd een vector Winking my eye
Dj-jermain    posted on 22-08-2008 03:13
dan is 50 euro niet duur Happy, laughing:D
jannickv    posted on 22-08-2008 04:44
heb er vlug even een webdesingtje bij gemaakt (deze is wel van mezelf gemaakt) (en nee ik ben geen meisje)

Stefjuuh    posted on 22-08-2008 08:12
Hmm.. chille bloemetjes.. Zou de boel toch iets rooier uit laten komen, ook in je logo, hij is wel erg roze, je logotjes onderin vind ik dan wel weer iets te donker.., en de horizontale scheiding van de header iets doen, alles loopt zo netjes over, en daar een harde lijn..!
RiX    posted on 22-08-2008 08:16
@ Jannick:

Paar dingen vanuit mijn vakgebied:
- Mooi logo!! 1 geheel en de vlam geeft passie en ambitie weer.
- Kleurstelling strak en modern, past bij vormgeving
- Naam Java... ik weet niet of je je zo mag noemen (officieel). Java is al een vastgelegde naam. Dit logo zou je evt. in de problemen kunnen helpen. Ik moest ook direct aan computers (vuurtouwtje, firefox --> vlam) denken en niet aan het land of het exotische.
- 50 euro voor pro logo is NIET duur. Ik kan voor een logo 150 euro vragen en de wat grotere bedrijven vragen nog veel meer.
- Dit heb je misschien in een halfuur gemaakt in Illustrator, maar vergeet niet dat er brainstorm-, schets- en finetune-fases bijkomen he? HOE je op zo'n ontwerp komt is vaak de trick. Daarom is 50 euro niet duur...

- Dan plaatje van website. Ik zou de flourishes (bloem / plant motieven) skippen. Dat is erg 2007 en veel mensen kunnen die plaatjes wel dromen. Denk aan de Nokia die 2 jaar terug 3 van die bruine femphones op de markt bracht. Allemaal geïnspireerd door vault49.

TIP: bedenk eens 10 trefwoorden die bij jou passen en kijk of je daar een beeld bij kan verzinnen. Een soort metafoor, zeg maar
User edit by RiX on 22-08-2008 @ 08:19:05 (52%)
Xtremer    posted on 22-08-2008 08:38
Net Logo opzich en de lay-out is ook netjes! Alleen wat ik leuk zou vinden is dat je de kleur elke 4 seconden laat faden naar een andere kleur:D! Rood--->Blauw--->Groen--->Oranje ga zo maar door:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
RiX    posted on 22-08-2008 09:30
btje a al mijn avatar, zeg maar :P

Maar Extremer, dan zit je aan Flash of een joekel van een animated gif.
User edit by RiX on 22-08-2008 @ 09:31:21 (100%)
Gagarin12    posted on 22-08-2008 09:41
ik weet wel niet waarom je een logo hebt. Gewoon omdat het mooi staat op je website. Om hogerop te graken zal je het niet nodig hebben. Maar HEEEEEEEEEIIIIII, je doet maar.

Gagarin

ps: het is wel mooi, het roze in het logo is nog ok, maar al het roze op de site doet me denken aan een website van een surfmerk voor meisjes.
RiX    posted on 22-08-2008 09:58
@ Gagarin: Als je geen input levert, hou die smakeloze irritante opmerkingen dan voor je!!! Bijna alles wat ik van je lees heeft een negatieve klank! Pls keep things positive @ DJR...
mixjob    posted on 22-08-2008 10:01
ik zou dj java iets meer naar rechts opschuiven zodat het gelijk onder het logo staat
RiX    posted on 22-08-2008 10:03
haha. nee, dat is juist zo gekozen zodat de vlam ahw uit de inkeping van de V komt Cool

En bij het tweede logo met DJ ervoor, staat hij ook goed. Het grote witte vlak in de vlam compenseert het wit van het woord DJ.
User edit by RiX on 22-08-2008 @ 10:04:41 (100%)
jannickv    posted on 22-08-2008 11:09
Poster: RiX
@ Jannick:

Paar dingen vanuit mijn vakgebied:
- Mooi logo!! 1 geheel en de vlam geeft passie en ambitie weer.
- Kleurstelling strak en modern, past bij vormgeving
- Naam Java... ik weet niet of je je zo mag noemen (officieel). Java is al een vastgelegde naam. Dit logo zou je evt. in de problemen kunnen helpen. Ik moest ook direct aan computers (vuurtouwtje, firefox --> vlam) denken en niet aan het land of het exotische.
- 50 euro voor pro logo is NIET duur. Ik kan voor een logo 150 euro vragen en de wat grotere bedrijven vragen nog veel meer.
- Dit heb je misschien in een halfuur gemaakt in Illustrator, maar vergeet niet dat er brainstorm-, schets- en finetune-fases bijkomen he? HOE je op zo'n ontwerp komt is vaak de trick. Daarom is 50 euro niet duur...

- Dan plaatje van website. Ik zou de flourishes (bloem / plant motieven) skippen. Dat is erg 2007 en veel mensen kunnen die plaatjes wel dromen. Denk aan de Nokia die 2 jaar terug 3 van die bruine femphones op de markt bracht. Allemaal geïnspireerd door vault49.

TIP: bedenk eens 10 trefwoorden die bij jou passen en kijk of je daar een beeld bij kan verzinnen. Een soort metafoor, zeg maar
  dat noemt men nu eens onderbouwde kritiek Winking my eye
de layout op zich heb ik op 10 minutjes gemaakt. het was eigenlijk meer om te kijken of ik iets kon met het logo.

uhm als bloemetjes 2007 zijn.. wat is dan 2008? Cool
Poster: DJ-Xtremer
Net Logo opzich en de lay-out is ook netjes! Alleen wat ik leuk zou vinden is dat je de kleur elke 4 seconden laat faden naar een andere kleur:D! Rood--->Blauw--->Groen--->Oranje ga zo maar door:P.
  wie weet doe ik hier wel nog wat mee Winking my eye vind het wel een cool idéé xD alles gaat toch flash animated worden
Poster: Stefjuuh
Hmm.. chille bloemetjes.. Zou de boel toch iets rooier uit laten komen, ook in je logo, hij is wel erg roze, je logotjes onderin vind ik dan wel weer iets te donker.., en de horizontale scheiding van de header iets doen, alles loopt zo netjes over, en daar een harde lijn..!

thanx voor je input Winking my eye
het rood komt niet echt goed uit, alle kleurcombi's zijn getest en dit roze kwam er als beste uit Winking my eye
logotjes en header onder , zet ik op mijn 'to do' lijstje'

Poster: Gagarin12
ik weet wel niet waarom je een logo hebt. Gewoon omdat het mooi staat op je website. Om hogerop te graken zal je het niet nodig hebben. Maar HEEEEEEEEEIIIIII, je doet maar.

Gagarin

ps: het is wel mooi, het roze in het logo is nog ok, maar al het roze op de site doet me denken aan een website van een surfmerk voor meisjes.

ik kan wel in je reactie komen van dat surfmerk! het is voor mij zeker ook wennen al dat roze xD
verder vind ik een logo heel erg netjes overkomen Winking my eye ook is het mooi om op visitekaartjes te laten drukken

130 Users online: 15 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 36.169
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.772.684