Poster: RiX
@ Jannick:
Paar dingen vanuit mijn vakgebied:
- Mooi logo!! 1 geheel en de vlam geeft passie en ambitie weer.
- Kleurstelling strak en modern, past bij vormgeving
- Naam Java... ik weet niet of je je zo mag noemen (officieel). Java is al een vastgelegde naam. Dit logo zou je evt. in de problemen kunnen helpen. Ik moest ook direct aan computers (vuurtouwtje, firefox --> vlam) denken en niet aan het land of het exotische.
- 50 euro voor pro logo is NIET duur. Ik kan voor een logo 150 euro vragen en de wat grotere bedrijven vragen nog veel meer.
- Dit heb je misschien in een halfuur gemaakt in Illustrator, maar vergeet niet dat er brainstorm-, schets- en finetune-fases bijkomen he? HOE je op zo'n ontwerp komt is vaak de trick. Daarom is 50 euro niet duur...
- Dan plaatje van website. Ik zou de flourishes (bloem / plant motieven) skippen. Dat is erg 2007 en veel mensen kunnen die plaatjes wel dromen. Denk aan de Nokia die 2 jaar terug 3 van die bruine femphones op de markt bracht. Allemaal geïnspireerd door vault49.
TIP: bedenk eens 10 trefwoorden die bij jou passen en kijk of je daar een beeld bij kan verzinnen. Een soort metafoor, zeg maar
dat noemt men nu eens onderbouwde kritiek
de layout op zich heb ik op 10 minutjes gemaakt. het was eigenlijk meer om te kijken of ik iets kon met het logo.
uhm als bloemetjes 2007 zijn.. wat is dan 2008?
Poster: DJ-Xtremer
Net Logo opzich en de lay-out is ook netjes! Alleen wat ik leuk zou vinden is dat je de kleur elke 4 seconden laat faden naar een andere kleur:D! Rood--->Blauw--->Groen--->Oranje ga zo maar door:P.
wie weet doe ik hier wel nog wat mee

vind het wel een cool idéé xD alles gaat toch flash animated worden
Poster: Stefjuuh
Hmm.. chille bloemetjes.. Zou de boel toch iets rooier uit laten komen, ook in je logo, hij is wel erg roze, je logotjes onderin vind ik dan wel weer iets te donker.., en de horizontale scheiding van de header iets doen, alles loopt zo netjes over, en daar een harde lijn..!
thanx voor je input

het rood komt niet echt goed uit, alle kleurcombi's zijn getest en dit roze kwam er als beste uit

logotjes en header onder , zet ik op mijn 'to do' lijstje'
Poster: Gagarin12
ik weet wel niet waarom je een logo hebt. Gewoon omdat het mooi staat op je website. Om hogerop te graken zal je het niet nodig hebben. Maar HEEEEEEEEEIIIIII, je doet maar.
Gagarin
ps: het is wel mooi, het roze in het logo is nog ok, maar al het roze op de site doet me denken aan een website van een surfmerk voor meisjes.
ik kan wel in je reactie komen van dat surfmerk! het is voor mij zeker ook wennen al dat roze xD
verder vind ik een logo heel erg netjes overkomen

ook is het mooi om op visitekaartjes te laten drukken