heey allemaal, Heb zelf al een heel tijdje rond lopen kijken en lezen op dit forum, maar nog nooit echt de moeite genomen om is wat te posten of te zeggen. tot op de dag vandaag:D
Ik ben dus Leon, met artistennaam XL-L, al heb ik daar nog mijn twijfels over, maarja voorlopig kan het nog wel. Ben zelf lekker bezig met draaien, afgelopen maanden veel veranderingen. zoals in de plaatselijke club gedraait en meer drive-in werk. Ik pak alle klussen met bijde handen aan. Drive-in werk is erg leuk en gevarieert, ik doe dit bij een grote drive-in die bijna elke week setjes wegzetten, dit kan varieren van 100 man tot 1000man. Veel gave dingen aan beleeft: dj op 12m hoogte, op de pond(waterweg), off piste en Ilove summer party(laatste 2 in de plaatselijke club).
Helaas net met spijt in mijn hart mijn dj set weg gedaan, maar gelukkig komen dr zeer binnenkort 2xCDJ800 en een DJM400 op de booth.
genoeg over mezelf, iedereen nog veel suc6 en plezier met hun hobby/werk.
grtz, XL-L.
What do you think about Halloa, alweer iemand erbij: XL-L ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
XL-L is nog niet zo'n verkeerde naam voor op flyers... alleen de aankondiging door een MC wordt wat lastig denk ik... enjoy !
Welkom in dj-walhalla XL-L Wat betreft je naam, is niks mis mee, zou alleen wel dat streepje tss die 2 L-len weglaten, en een weglatingsteken achter je 2de L , wordt dan XLL', om zoals Lead al opmerkte, de MC niet in de war te brengen bij jouw aankondiging met je naam
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.232 days. Post CommentThat would be 207.7 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...