de perfecte leeftijd... (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

wilum    posted on 11-07-2005 21:21
sinds ik de topic van (hoe oud ben jij) gezien heb vraag ik me toch wel eens af wat de absoluute leeftijd is voor een dj (mischien maakt het niets uit) maar ik ken toch mensen die na hun 25e nog dj willen worden en dan vraag ik  me ook af (heb je dan nog veel kans)ik begrijp dat je altijd dj kunt worden maar er zit toch een soort grens aan en dat zou ik wel eens willen weten

What do you think about de perfecte leeftijd... ??

Vote :   

Jorrit    posted on 13-07-2005 11:20
soms..... nee vaak... Winking my eye

wilum    posted on 13-07-2005 12:43
ik heb 2 zussen dus ik kan ut weten
djmamo    posted on 13-07-2005 12:51
ff terug over dat apres ski dj gedoe.. denk dat willum het niet begrijpt wat ik bedoel...

tiesto kan wel goed draaien maar hoeft maar 1 style te draaien en een apres ski dj 20 stylen en heeft een heel erg verschillend publiek en dat is veel moeilijker..

en ik denk niet dat tiesto dat kan omdat hij op de trance gericht is
en dat kan hij.. maar laat hem eens r&b draaien dat kan hij nite want hij kent de platen niet.

en dan wordt er gezegd dat een apreski dj een huiskamer dj is als er wel iets moeilijk is..
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 13-07-2005 13:42
huiskamer dj zijn zie ik niet als belediging, sterker nog: een groep van 30 mensen aan het bewegen krijgen is een stuk lastiger dan een groep van 300.

En elke manier van draaien is anders, maar ik heb net zoveel respect voor een goede house dj als een goede apres ski dj om het zo maar te zeggen.

Maar dit is meer voor in het topic wat draai jij...

Het ging hier over de leeftijd Winking my eye
wilum    posted on 13-07-2005 14:10
maar de tekst leek erop dat tiesto te zwak was om dat te kunnnen...
Taurus    posted on 13-07-2005 22:46
Sjoooo ff een ouwe rot hoor..

Ik draai sind 1980 en heb geprobeerd uptodate te blijven, "vroeggah" in de 80'r was het voor een dj makkelijker om  alles bij te houden dan vandaag de dag.
Dan waren de namen van de artiesten makkelijk te onthouden en niet dat zoals nu de hele mikmak aan mederemixers erachter hebt staan..
Tegenwoordig komen er veel en veel meer nieuwe songs bij elke dag dat het als je er niet de hele dag mee bezig bent je het echt niet bij kan houden.
Maar even terug naar de leeftijd.. ik ben zelf 40 en diegene die nu rond de 20 zijn die nog thuis wonen en niet echt een compleet huishouden voor zichzelf hoeven te  runnen hebben hier tijd en geld voor (als je werkt tenminste)
Neem van mij aan dat op een gegeven moment je toch eens erover na gaat denken hoe het met je toekomst zit....
En dan zwakt het af en ben je niet meer zo uptodate en er komen andere 20gers aan....
maar blijf je in de running dan richt je niet alleen maar op de allernieuwste zooi die eruit komt.
Het maakt niet uit hoe oud je bent het is veel belangrijker de manier waarop JIJ jouw publiek weet in te pakken en gek te maken.
Als je het lukt met een opera plaat.... fijn doe het. (hahahaha geintje maar de essentie is belangrijker).
Ik heb hier op het forum af en toe eens met verbazing zitten lezen hoe een hoop mensen aan het pochen zijn over hun equipment...
Wat ik hierboven schreef is veel belangrijker mensen.... het publiek dat zijn diegene waar jijvoor achter je draaitafels staat en niet alleen voor jezelf (dat kom ik helaas nog te veel tegen in clubs)

Greez
Pat
User edit by Taurus on 13-07-2005 @ 22:49:41 (9%)
wilum    posted on 13-07-2005 23:07
die tekst raakt me...
djmamo    posted on 13-07-2005 23:55
ja het doet wel wat met je
www.moonentertainment.nl
Taurus    posted on 14-07-2005 00:56
Zonder gein mensen, kijk en observeer de hele avond je publiek.
Hoe gedragen ze zich, hoe reageren ze op bepaalde platen cq, muziek richting.
Kijk niet alleen koppen of kontjes of de hele avond je te zitten op te ge.... aan je nieuwe pioneertjes, kijk ook naar de mensen die zitten aan de bar of whatever.
Zitten ze te wippen of whatever op de muziek enz.
En belangrijk wat is de quote die reageerd op een bepaalde muziek richting.
Laat je niet gek maken door 1 individu die de hele tijd om 1 bepaalde plaat loopt te zeiken.
En als je dan denkt sh.... ik speel die plaat dan ben ik van het gez... af... FOUT!!!
De kans dat deze 1ne plaat je dansvloer leegveegd is vele malen groter.
Je kan niet iederen te vriend hebben.

Sjoo dr.phil gaat pitten
Succes allemaal en laat ze een poepie ruiken....

By the way, try this proggie www.mixvibes.com (DVS)

Mod edit by Lead on 15-07-2005 17:38 (2%)
Me-Jay    posted on 14-07-2005 14:12
Groot gelijk!!
Lukaz    posted on 15-07-2005 17:35
hey ik ben 14 jaar en snap natuurlijk ook wel dat je op mijn leeftijd niet de beste kan zijn,,  maar een perfecte leeftijd voor een dj is niet egt vind.. tiesto, sander kleinenberg, g-spott, korsakoff, neophyte, outblast, pavo, luna, etc.. etc..  zullen over 5 jaar miss wel minder bekend zijn maar hun skills zullen er niet minder van worden toch?
Taurus    posted on 16-07-2005 01:24
nobody is perfect

This is an old Topic

No new postings for 7.365 days.
 Post CommentThat would be 245.5 months
or a whopping 20.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

276 Users online: 139 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 20.410
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.927.702