Vraagje over de Numark Axis 9
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Maurice    posted on 21-08-2008 20:11
Beste Dj's,

Ik had ff een vraagje over de Numark Axis 9
Heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik wil hem namelijk graag 2e hands kopen.
Ik heb gehoord dat er een serie is geweest met een jog wheel probleem..
Heeft iemand hier ook last van gehad ?
Ook wil ik graag weten of ze geschikt zijn voor het normale mixwerk (Ben beginnend DJ Winking my eye)
En of de kwaliteit van het apparaat goed is.
Ik heb momenteel een kapotte Numark CDN35 en daarom wil ik graag over op de axis 9.
Als het niks is kan ik altijd nog doorsparen voor 2 cdj 200 van pioneer!

What do you think about Vraagje over de Numark Axis 9 ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 21-08-2008 20:13
Axis 9 zijn prima spelers om mee te beginnen. Kwalitatief ook prima. Van het jog probleem hoor ik nu eigenlijk voor het eerst. Er zijn heel wat mensen hier die de axisjes in hun booth hebben staan.
DJ-Maurice    posted on 21-08-2008 20:17
Ok... Ik heb gehoord van dit probleem toen ik keek op de internetwinkel waar ik normaal gesproken alles koop. Er waren verscheidende mensen met dat probleem Winking my eye Maar misschien was dat alleen de serie die hun binnen hadden gekregen!
MoXeGy    posted on 21-08-2008 21:02
klopt, maar dat zijn de oude series. Het had te maken met de aarde van het apparaat.
Met de nieuwe serie is dit opgelost. volgens mij hebben ze er toen Axis 9 CR van gemaakt. 
Ywe    posted on 21-08-2008 22:17
draaien wel leuk, ik heb zelf CDJ800 maar op vakantie heb ik meegedraait met een Franse Drive-In en die had ze ook staan. Vond het wel lekker makkelijk bedienbare CD spelers, je hebt ze zo onder de knie! Ook het effecten systeem zit goed in elkaar volgens mij.

This is an old Topic

No new postings for 6.103 days.
 Post CommentThat would be 203.4 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

103 Users online: 13 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 37.803
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.277.427