Hallo andere Dj's,
Ikke ben Dj-Maurice (Niet de bekende), en ben nog beginnend Dj.
Volgende week zaterdag draai ik in het dorpshuis en er komen een stuk of honderd man.
Ik oefen al 2 jaar met het mixen van tracks, en het begint nu wat serieuser te worden kwa feestjes enzo..
Alleen ik heb een probleem. Gister ben ik gaan oefenen in dat dorpshuis om te kijken hoe het draaien gaat enzo. Ik had er aan het begin een goed gevoel over, even oefenen en kijken hoe het gaat. Ik ben toen gewoon om ff te oefenen begonnen met draaien (Op mijn laptop, omdat mijn cd speler kapot is

) Alleen, het ging helemaal niet goed. Ik had een beetje spanning, ookal oefende ik alleen maar zonder dat iemand ook in dat doprshuis was, maar het ging gewoon hartstikke fout. Ik kon geen enkele goeie track vinden, en het mixen wou gewoon niet. Ik baalde dik.. Stel je voor dat hetzelfde gebeurd op die avond, dat er honderd man staat waar ik 4 uur voor staan draaien moet.. Maar nu is mijn vraag: Hoe doe jij dat als je gaat draaien ? Bereid je dingen voor (Bijv. bedenk je alvast welke tracks het goed doen als het nodig is, en had je dat vroeger ook ? Dat het de eerste paar keer niet goed ging met draaien ? Ik hoop dat iemand mij goeie raad kan geven!
Dj Maurice