www.beatfm.be
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Tonic    posted on 20-08-2008 21:05
Hey,

Namens beatfm zijn wij naar het volgende op zoek.

Ten eerste een kleine toelichting over wie of wat wij zijn

Beatfm is een radiostation dat in de beginjaren van de online radiostations al mee deed. We hebben dj's als 'Massiv', 'Da Kingpin',... achter onze naam staan. Na enkele jaren waren we gestopt. Maar we zijn volledig (al iets langer dan 1.5jaar) terug! Wat zoeken wij?

Zoals veel van onze concurrerende/collega radiostations kampen wij aan een tekort van gemotiveerde dj's die elke week hun afspraak kunnen nakomen. Het probleem ligt hem vooral op het feit dat vele dj's het tof vinden om een paar weken in het begin te draaien & er nadien hun laars aan lappen. Dus wij zoeken gemotiveerde Dj's!Wat wij nog zoeken is.

Gemotiveerde en betrouwbare crewmensen die graag een handje willen toesteken om beatfm groter te maken. - Webdesigner- Event Organiser- Uren Regelaar- ...Dat laatste is zelf aan te vullen, moest jij nog iets anders weten.We bedanken in ieder geval iedereen die dit de moeite vond om te lezen.Je kan me contacteren via msn of email : jonasvl_710@msn.com-Jonas www.beatfm.be

What do you think about www.beatfm.be ??

Vote :   

D-Tonic    posted on 20-08-2008 21:08
Mijn excuses voor het rare bericht, maar de 'edit' knop blijkt niet echt te werken.
OneSixty    posted on 20-08-2008 21:09
wuustwezel :D

das niet zo ver :p
D-Tonic    posted on 20-08-2008 21:24
Idd, een goeie 20-25km? zelfs nogniet denkik :D
DJ_IVI-R    posted on 20-08-2008 22:13
heb u gepmd
www.nikan.be
ArCee    posted on 21-08-2008 17:25
Mooie site, beetje jammer dat door de donkere achtergrond en donkere letters niet alles even duidelijk te lezen is. Winking my eye
Lead    posted on 21-08-2008 17:29
Poster: D-Tonic
Mijn excuses voor het rare bericht, maar de 'edit' knop blijkt niet echt te werken.

Probeer het tijdelijk even in Firefox, dat werkt wel.

Maar ik verwacht wel een mooie link terug op de nieuwe site voor het recruteren Winking my eye
Let the BASS be louder
ArCee    posted on 21-08-2008 17:39
Zou eigenlijk op Totaal Fm ook moeten zo onderhand hahaha Cool

This is an old Topic

No new postings for 6.109 days.
 Post CommentThat would be 203.6 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

151 Users online: 24 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 23.199
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.759.714