Ik wil graag mijn cdj800's en umx verkopen omdat ik een kleiner setje wil kopen dat de verhuur in gaat. (vind ik met de 800's een beetje zonde). CDJ800's komen uit eind 2005.. om precies te zijn 3 sept 2005. Zijn dus bijna 3 jaar oud. Spelers zien er nog netjes uit en zijn een enkele keer op een feestje meegeweest. De mixer is een jaar ouder. De masterpotmeter kraakt een beetje maar dat is al vanaf het begin en de shop waar ik hem heb gekocht vertelde dat je dan even de potmeter heel vaak heen en weer moet doen. Nooit gedaan eigelijk.
CDJ800sIncl:
Dozen Boekjes Kabeltjes Aankoopfactuur
UMX Incl: Doos Factuur
Prijs: 1200 euro incl btw! Foto van de set staat in mijn gallery
What do you think about [TK] 2x cdj800 mk1 en gemini UMX SE ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik wil graag mijn cdj800's en umx verkopen omdat ik een kleiner setje wil kopen dat de verhuur in gaat. (vind ik met de 800's een beetje zonde). CDJ800's komen uit eind 2005.. om precies te zijn 3 sept 2005. Zijn dus bijna 3 jaar oud. Spelers zien er nog netjes uit en zijn een enkele keer op een feestje meegeweest. De mixer is een jaar ouder. De masterpotmeter kraakt een beetje maar dat is al vanaf het begin en de shop waar ik hem heb gekocht vertelde dat je dan even de potmeter heel vaak heen en weer moet draaien. Nooit echt naar gekeken.
CDJ800sIncl:
Dozen Boekjes Kabeltjes Aankoopfactuur
UMX Incl: Doos Factuur
Prijs: 1200 euro incl btw! Foto van de set staat in mijn gallery
Ik wil je 850 euro bieden. Lijkt mij wel een redelijke prijs. Het mengpaneel heb ik alleen geen belang bij.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community