Www.Realhardstyleradio.nl Realhouseradio (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MoXeGy    posted on 20-08-2008 12:15
Wat is Realhardstyleradio?
Dit keer geen beginnend station maar eentje die stiekum al een aantal jaren bestaat.
Het is een radio station dat voor al hardstyle draait maar die ook een house dochter heeft.
Zo is het allereerste licht onstaan in 2004 en na vele veranderingen vernieuwingen uitgebracht tot RHR.
Het heeft dus ook de verandering van "jump" meegemaakt en wil hierdoor dus absoluut NIET commercieel zijn. Rhr heeft over het algemeen een beschaaft aantal luisteraars en uit grafieken blijkt het nog te groeien.

Waarom?
De reden waarom ik post is omdat er de laatste tijd weinig live word gedraait (inc mezelf) en ik hiermee nieuwe dj's wil laten draaien op rhr.

Concurenten?
Natuurlijk willen wij exclusief radio station zijn die gekozen word door de luisteraars, maar dit betekend niet dat wij er alles aan doen om luisteraars te trekken. RHR laat de mensen zelf kiezen en word door de crew zelf gefinancierd.

Draaien bij RHR.
Er word van House tot Hardstyle gedraait en het is dus voor een groot publiek geschikt.
Ben jij een iemand die gevoel voor muziek heeft en de plaatjes netjes in elkaar kan draaien?
Meld je dan aan op Www.Realhardstyleradio.nl of stuur een mail naar Moxeh@hotmail.com

What do you think about Www.Realhardstyleradio.nl Realhouseradio ??

Vote :   

Convert    posted on 24-08-2008 14:43
Haha oke.. komt goed maar ga nieuwe mix maken heb namelijk nog wat met Roy gepraat Winking my eye
Illusion    posted on 25-08-2008 12:50
Ik ga vanavond ff mixje in elkaar zetten. Benieuwd wat jullie er van vinden. Kan ik hem naar je mail toemailen?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Synchronizer    posted on 25-08-2008 14:09
Poster: Illusion
Ik ga vanavond ff mixje in elkaar zetten. Benieuwd wat jullie er van vinden. Kan ik hem naar je mail toemailen?

mail je m dan ook naar mij?CoolCool
DJArvee    posted on 25-08-2008 16:57
Poster: Illusion

Beste even uploaden op Rapidshare.. voor mij en moxegy, hebben samen premium, dus dat komt goed
Ik wil m graag even horen, aangezien ik tegenwoordig ook mee oordeel :P

en ik ben de makkelijkste niet :/

heb je trouwens toegevoegd op msn, als je nog tzelfde adres heb
voeg mij anders toe Happy, laughing rick89@gmail.com
User edit by DJArvee on 25-08-2008 @ 18:44:18 (29%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

135 Users online: 18 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 28.628
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.765.143