ik ben echt aan het twijfelen.. welke is nou beter.. ik heb nog nooit met 4 cd-spelers gedraait dus ik weet niet of i kecht 4 kanalen nodig hebt..en qua prijs zijn ze bijna het zelfde ..
Q
What do you think about DJM 400 of Reloop RMX-40 USB ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Pas op de RMX 40 gedraaid en vond het toch wel een goed mixertje. (Heb zelf thuis een DJM 800 staan) De knoppen voelen hetzelfde aan als bij de DJM, je kunt voor je HP nog instellen of je meer HI of LO wil horen. De effecten zullen wel iets minder zijn als bij de DJM serie maar goed... Voordeel is wel dat je 4 kanalen hebt. Ik gebruik er ook nooit 4 eigenlijk, maar 3 komt toch wel regelmatig voor en dan zit je...
Je moet gewoon voor jezelf afwegen -Hoe veel kanalen heb ik nodig -Wat voor kwaliteit wil ik -Wil ik een sampler -Wil ik eventueel na een tijd een andere (djm 800)
Ik heb ook zitten twijfelen maar heb de pioneer gekocht omdat: Ik hem gewoon fijner vind werken (overzichtelijk) De sampler een leuke extra is De effecten beter zijn In mijn geval maar 2 kanalen nodig zijn ( 2 cd spelers maar) Als ik later een 4 kanaals wil spaar ik door voor een djm 800
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.