Totaly not DJ related. Nou misschien voor in de toekomt als ik over de grens moet draaien, hehe. Maare, ik kom er maar niet uit.
Ik moet dus vanuit Nl naar Belgie. Alleen hoe zit dat met trein kaartjes. Ik kan alleen via Roosendaal naar het zuiden. Is het het best om een kaartje Roosendaal tot aan het eerste belgisch station te nemen en dan daar een kaartje voor binnen belgie.
Of hoe werkt het het best. Voor de mensen met ervaring, please advise..
What do you think about Treinkaartje NL - BE ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
vanuit tilburg NS kan je de bus nemen (de lijn, kost 6 euro voor een dagkaart (dagkaart=hele dag onbeperkt met de bus rijden)) naar Turnhout. Vanuit daar kan je naar alle kanten opgaan (met de bus EN met de trein).
Trouwens; Big-X, je woont dicht bij me in de buurt m'n vriendin woont ook in oud-turnhout :P
Big-x: Nu dat ik het me bedenk, ze woont in Oosthoven, dorp Naar waar ga je eigelijk naar school? Turnhout?
Antoine88: Dan zou ik vanuit Groningen naar Tilburg reizen met de trein en met de bus een ritje naar het station van Turnhout doen. En vanuit Turnhout met de trein naar Leuven.
Hmm, dat ga ik even uitzoeken. Dank jullie. Maar wat is de NS voor belgie. Ik kan nergens tarieven vinden of reistijden. Waarschijnlijk ben ik gewoon Noob bezig.
waar slaat dit op? dit is iets voor in de late leeuw?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.218 days. Post CommentThat would be 207.3 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...