Korte vraag: ik ben van plan de HD-25 aan te schaffen en denk erover 1 met krulsnoer te bestellen. Wie heeft er ervaring met de HD-25 MET krulsnoer? Hoe draait dat? De HD is erg licht en ik ben benieuwd of het krulsnoer dan erg aan de HD trekt.
Iemand?
What do you think about HP: Werkt HD-25 met krulsnoer fijn? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
IK heb een krulsnoer en gewone snoer bij me RH-3500 Pro MK2 zelfgebruik ik krulsnoer maar heb ook ff met enkel getest en de krulsnoer is wel zwaarder weet neit hoe het bij de HD-25 zit ik denk dat ie wel zwaarder wordt
ja, dat schat ik ook in. heb zelf nu ook de Reloop RH-3500 Pro white (als backup). Maar omdat de HD-25 zo licht is, vraag ik me af of zo'n krulsnoer wel fijn is...
Ja, heb ik al gedaan en heb al wel veel gelezen. Punt is dat een review vaak vlak na de aankoop wordt geschreven en niet met (paar) maanden ervaring met het product. En op bv new-line heb je geen forum. Je krijgt geen respons. Hier wel. Vandaar dat ik het ook hier vraag.
Haha. Ik denk aan het zetten van een contra gewicht aan de andere kant. Bij zware headphones heb je dat probleem niet. Maar de trek naar links, daar wen je wel aan.
ik heb de hd-25 met krulsnoer, hij is wel wat zwaarder maar na een tijdjee word je dat wel gewoon. Het kuttige wat ik wat ik wel vind is dat het krulsnoer redelijk lang is en soms zo onder het tafblad blijft hangen van mijn dj booth.
Je kunt nadien ook nog altijd een recht snoer nemen dat is het voordeel van de hd 225, en hijs trouwes een zeer degelijke hp met prachtig geluid.
qua geluid en afscherming is de HD25 zeker de beste keuze die je kan maken.
Was ik van jou ziu ik toch een gewoon snoer nemen!
dat krulsnoer raakt makkelijk wast te zitten (in zichzelf) maar wat nog irritanter is is dat door het gewicht van de kabel je rechter oor steeds naar beneden getrokken wordt!
Als je zoals mij met je linker oor monitort komt het dus wel eens voor dat de oorschelp van de hoofdsteun schiet!
Het gewicht is ook niet zo heel veel meer dus 't is niet dat je hoofd schuin zal hangen, maar 't zijn die dertails waar ik mij in erger! Overigens is het krulsnoer wel leuk voor als je een ruime discobar hebt dat je niet telkens je hoofdtelefoon moet afdoen :P
Ik had oorspronkelijk een gewoon snoer, maar toen die fiche kapot was hadden ze in de winkel enkel krulsnoeren, dus ik moest er wel zo een nemen want ik had mn hooftelefoon die avond nodig.
DJ - Producer
This is an old Topic
No new postings for 6.219 days. Post CommentThat would be 207.3 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.