Dj Cantus, korte introductie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjCantus    posted on 18-08-2008 19:43
Hallo Allemaal,

Ik kom mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Thomas, en ik Dj onder de alias "Cantus". Ik draai met vinyl en sinds kort ook met cd's. Ik ben nu al zo'n 3/4 jaar bezig met draaien. Ik woon in Amersfoort en daar draai ik ook het meeste, tevens ben ik Huis-dj van Levi's Nederland, ik draai op hun modeshows en feesten.
Mijn style? Ik draai voornamelijk Chicago/Jackin' Voor de vroege uurtjes ben ik ook in voor de Soulfulle House setjes. Mijn grote voorbeelden zijn dan ook Aaron Ross/Dj Spen/Joey Youngman, Sound Republic. Om er maar een paar te noemen.
Ik produceer ook, mijn tracks zijn te beluisteren op mijn myspace: www.myspace.com/djcantus

tevens heb ik net een nieuwe promo mixtape afgerond deze kan je hier downloaden: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Dit was even een korte introductie, hopelijk zijn er hier meer liefhebbers van chicago Happy, laughing!

What do you think about Dj Cantus, korte introductie ??

Vote :   

ianroma    posted on 18-08-2008 19:53
Hee en welkom! Heb net even je tracks geluisterd, het is niet helemaal mijn stijl maar het klinkt wel heel goedCool
Lead    posted on 18-08-2008 19:58
Hi Cantus,

Welkom hier op DJResource. Ik ken helaas niemand van je grote voorbeelden, maar denk dat dat komt omdat ik niet zo thuis ben in je genre.

Enjoy your stay !
Let the BASS be louder
Dyno    posted on 18-08-2008 20:01
Amersfoort.
Das vlakbij, ik woon in Nijkerk.

Welkom en have fun op DJResource!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Boyd    posted on 18-08-2008 21:04
Heey amersfoorter!

ik kom uit soest, dus das nog dichter bij!

wat voorn booth heb je?
Convert    posted on 18-08-2008 21:20
Hey Welkom @ DJR Happy, laughing
Ik vind het wel grappige tracks maar tis niet mijn smaak Winking my eye
jussied    posted on 18-08-2008 21:33
welkom op djresource,
en hopelijk veel plezier op het forum toegewenstCool
DjCantus    posted on 18-08-2008 22:33
Thnx voor de reacties Happy, laughing smaakverschil kan ik niets aan doen maar toch mooi dat jullie het alsnog wel (enigzins) kunnen waarderen. Mijn booth bestaat uit 2 x jb systems draaitafel High Q 30 mk2, niet iets om mee te pronken maar ze werken naar behoren :P verder een pioneer cdj1000 mk3 en een djm 600 mixer. Wil binnenkort nog een nieuwe cd speler aanschaffen en gaan minderen met vinyl, ik sjouw me elke keer een ongeluk en met cd's kan ik makkelijker samples combineren Happy, laughing.
Lead    posted on 19-08-2008 10:54
Gelukkig maar dat iedereen een eigen smaak heeft, anders zouden we allemaal dezelfde platen/D's in onze bakken/mappen hebben zitten :D

Let the BASS be louder
RiX    posted on 19-08-2008 11:18
Welcome! Njoy!
mixjob    posted on 19-08-2008 12:54
welkom @ dj resource.. je liedjes klinken wel lekker maar zoals veel hier niet mijn stijl
LouisCasper    posted on 19-08-2008 12:59
Welkom @ DJR!
http://www.louiscasper.com
Xtremer    posted on 19-08-2008 13:01
Toen ik een beetje snel las dacht ik.. huh? DJ Cactus:P... Maargoed welkom @ DJR man!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
ArCee    posted on 19-08-2008 16:15
Hee man, welkom op DJR. Hield vroeger erg van warehouse, garage, chicago en verwante stijlen. Wel leuk dat iemand er nog steeds voor gaat. Mix klinkt wel lekker, zit goed in elkaar, nice sound. Have fun hiero bij al die draai, apparatur en muziek junks CoolArCee.
thevoidilluminator    posted on 19-08-2008 21:57
welkom
OneSixty    posted on 20-08-2008 03:37
welkom :Daparte stijl ! :pzoals velen niet mijn ding maar wel leuk om naar te luisteren.die broadway track klinkt namelijk best lekker :p

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

535 Users online: 260 Guests (275 Unknown)
Pages generated today : 63.084
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.536.857