En wat heb jij gedaan in de vakantie (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OrsonWelsh    posted on 18-08-2008 12:28
Hoi Allemaal,
Allen goed de vakantie door gekomen?
Ben benieuwd wat jullie hebben gedaan in de vakantie.
Ik ben net terug van Turkije. Zou daar in eerste instantie draaien in Mahmutlar, maar hoorde een uur voor vertrek naar Antalya dat mn gig daar niet door ging..
Uiteindelijk 2 extra boekingen in de heftigste tent van de turkse Rivera, Summer Garden.
Foto's staan eind deze week on line..

Maar goed..wat hebben jullie zoal uitgevreten?

What do you think about En wat heb jij gedaan in de vakantie ??

Vote :   

RoyBeware    posted on 19-08-2008 22:32
K heb niet zoveel gedaan haha....
Ben dit jaar niet op vakantie geweest.
Gewoon in mn eigen dorpje rond gezwerft hahah...

Miss volgendjaar op vakantie..
LouisCasper    posted on 20-08-2008 00:05
Eerst 2 weken naar Frankrijk met een vriend en m'n ouders en daarna met 2 vrienden (zonder ouders!) feestweekje in Malgrat de Mar, Spanje!

Helemaal topvakantie gehad dus!
http://www.louiscasper.com
Sandr    posted on 20-08-2008 19:49
Poster: DJDanoontje
Ik ben naar Zeeland geweest. En heb veel gedraaid (2x per week' en de rest gewoon gechillt met vrienden

Waar in Zeeland als ik vragen mag?

Ik heb 5 dagen in de week gedraaid afgelopen weken... freewheel nu een beetje naar het einde toe.
Dan weer stage lopen en in november eindelijk mijn vakantie! Lekker naar de zon
Play that funky music white boy....
DeteqBoy    posted on 21-08-2008 09:51
Ben 10 dagen naar griekenland geweest (samos) wat echt heel erg chill was :D

Verder de hele vakantie gewerkt Happy, laughing
Renzis    posted on 21-08-2008 10:44
3 week ontwikkelingshulp gedaan in ZuidAfrica

Net 2 dagen terug
Daarvoor nog een aantal gigs gehad, en volgende week weer aan de bak
justjustin    posted on 21-08-2008 10:57
Poster: Renzis
3 week ontwikkelingshulp gedaan in ZuidAfrica

Net 2 dagen terug
Daarvoor nog een aantal gigs gehad, en volgende week weer aan de bak

toe maar...hoe dat zoConfused of gewoon verbeter de wereld begin bij jezelf...
D-Tonic    posted on 21-08-2008 11:40
1maand werken, 1 maand platte rust  + 3x per weekend is alles geven in discotheken/café, overal waar ze drank hebben.

dat was het dan een beetje
soundcollector    posted on 21-08-2008 13:11
Op stap gaan, leren (herexamens), ben ook naar Dour gegaan (geweldig gewoon) en 7 september vertrekk naar turkijeWinking my eye
Renzis    posted on 21-08-2008 14:04
Poster: justjustin

toe maar...hoe dat zoConfused of gewoon verbeter de wereld begin bij jezelf...

2 jaar geleden ook al eens gedaan, ben daar via via mee in contact gekomen.

Waarom? Omdat het daar ellendig hard nodig is, en ik zowel financieel als fysiek in staat ben die mensen daar te helpen, doe ik dat. Ik zie dat als mijn verantwoordelijkheid, wij zijn rijk, dus kunnen wat betekenen.

justjustin    posted on 21-08-2008 16:33

Waarom? Omdat het daar ellendig hard nodig is, en ik zowel financieel als fysiek in staat ben die mensen daar te helpen, doe ik dat. Ik zie dat als mijn verantwoordelijkheid, wij zijn rijk, dus kunnen wat betekenen.

Top!!!! zeker Respect....beter dan ik!! Ik geef alleen als ze met de collecte langs komen...
Bastian    posted on 21-08-2008 17:17

Cool
NielsR    posted on 21-08-2008 17:44
Poster: D-Tonic
1maand werken, 1 maand platte rust + 3x per weekend is alles geven in discotheken/café, overal waar ze drank hebben.

dat was het dan een beetje

Hey was mijn vakantie ook haha wel maar 2 weken werken en 2 weken meer platte rust haha
Twizz    posted on 21-08-2008 19:56
renesse, en dat uitgaansleven heeft me ertoe aangezet om weer te beginnen met draaien:D
dj_double_x    posted on 21-08-2008 20:44

Cool Goede instelling !
Bart_    posted on 21-08-2008 20:58
Ben deze vakantie naar Spanje geweest met het gezin, wat oersaai was..
Laaste keer dus (was in L'estartit, overigens wel mooi stadje met lekkere chica's (wat OOK belangrijk is! :p))
en dan de rest gaan werken hier in de buurt en veel tijd doorgebracht met m'n vriendin Happy, laughing.
Dat was het zo weer.. nu beginnen de harde drive-in klusjes weer.. (en school Unhappy)
dj_loser    posted on 21-08-2008 21:21
1,5 week gedoken in Bonaire en dan 5 dagen naar Curacao(waar Partysquad kwam @ Mambo Beach)
voorderest beetje gezwommen,gevaren.
denon-dj-jimmy    posted on 21-08-2008 21:27
Uutje of 3 taakstraf Cool
soundcollector    posted on 21-08-2008 21:38

Als ik ooit zo een aanbieding zou krijge zou ik het ook wel willen doen, leer je vele bij denkk Winking my eye
Ywe    posted on 21-08-2008 22:22
4 week zuid Frankrijk in een heel simpel dorpje waar 4x een franse drive in showtje komt en aangezien ik edaar al mijn hele leven naar toe ging wist ik dat ook dus even een leuk CD mapje meegenomen (moest je mn vader zien toen ik aankwam met een UDG tas vol platen :P vond ie niet leuk) en de eerste avond dat ze er waren gevraagd of ik ook een paar plaatjes mocht draaien. Dat beviel wel en zo heb ik daar nog 2x geholpen met opbouwen/afbreken en plaatjes draaien. Nederlandse sound beviel wel :p had paar strakke remixen mee van nummers die in Frankrijk altijd mateloos populair waren en zijn.
Prozei    posted on 22-08-2008 15:26
ik zit hier nu lekker aan het zwembad in de turkse rivera
User edit by Prozei on 22-08-2008 @ 15:29:01 (2%)
NielsR    posted on 22-08-2008 16:44
Poster: soundcollector

Als ik ooit zo een aanbieding zou krijge zou ik het ook wel willen doen, leer je vele bij denkk Winking my eye

Op mijn middelbare school hebbe ze dat is aangebode maar dat was naar zuid amerika nicuragua ofziets ma ge moet daar een jaar op voorhand mee beginne met voorbereiden, spaans leren enzo.
En dan moet ge daar in zo'n echt gezin gaan zitten en ze zeiden dat iedereen op die reis wel voedselvergiftiging kreeg enzo en dan moet je daar kindertehuizen enzo opknappe dat soort werk en ook wat kijke hoe de bevolking leeft.
ik dacht niks voor mij hoor Cool

Ik vond mijn uitwisseling van italie voor een week al meer als een uitdaging genoeg,
toen zat ik in een dorpje gardone val trompia en ik kwam daar zo voor de eerste keer binnegerede met mijn uitwisselingsfamilie
en daar was zo een grote fabriek aan beide kanten van de weg met veeel prikkeldraad en bewakers en later bleek dat de baretta fabriek te zijn waar ze wapens maakte.
Sandr    posted on 25-08-2008 11:18
Poster: Twizz
renesse, en dat uitgaansleven heeft me ertoe aangezet om weer te beginnen met draaien:D

Welke tenten heb je zo'n beetje aangedaan in Renesse?
Play that funky music white boy....
zizox    posted on 26-08-2008 09:20
2 weken Duitsland, daar vrij weinig met muziek gedaan. Nadat ik naar Duitsland ben geweest heb ik een begin gemaakt aan producen met cubase.
martijno    posted on 27-08-2008 18:45
frankrijk,, gechilld en gezwomme:P
Xitrate    posted on 27-08-2008 18:54
Poster: denon-dj-jimmy
Uutje of 3 taakstraf Cool

Haha wat heb je gedaan dan? :P

269 Users online: 123 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 19.179
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.835.725