En wat heb jij gedaan in de vakantie (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OrsonWelsh    posted on 18-08-2008 12:28
Hoi Allemaal,
Allen goed de vakantie door gekomen?
Ben benieuwd wat jullie hebben gedaan in de vakantie.
Ik ben net terug van Turkije. Zou daar in eerste instantie draaien in Mahmutlar, maar hoorde een uur voor vertrek naar Antalya dat mn gig daar niet door ging..
Uiteindelijk 2 extra boekingen in de heftigste tent van de turkse Rivera, Summer Garden.
Foto's staan eind deze week on line..

Maar goed..wat hebben jullie zoal uitgevreten?

What do you think about En wat heb jij gedaan in de vakantie ??

Vote :   

DJDanoontje    posted on 18-08-2008 12:31
Ik ben naar Zeeland geweest. En heb veel gedraaid (2x per week' en de rest gewoon gechillt met vrienden
Stefjuuh    posted on 18-08-2008 12:34
zuidfrance.. geen cd map mee, achteraf jammer.. mja..
Xtremer    posted on 18-08-2008 12:36
Ben 2 weken in Utrecht geweest, heb me daar helemaal kapot verveeld, maar had wel me laptop mee dus kon lekker muziek maken/luisteren en gamen:D!

En heb me iPhone 3G 16GB White besteldCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 18-08-2008 @ 12:37:33 (28%)
Stephanie    posted on 18-08-2008 12:38
Vakantie? Welke vakantie??
Dj_Fantasy    posted on 18-08-2008 12:40
Inderdaad heb ik geen vakantie gehad!
2 maanden vakantiewerk gehad. 1 binnenland, 1 buitenland.
Weeral een aardige duit verdient.

Wel in de weekends weggeweest naar paal op stelten en naar bowlen met vrienden ofzo.
Ook echt het ideale weer is het niet om iets leuks te gaan doen met vrienden out-side.

Maarja, 1 september terug school en dan zal het goeje weer wel komen net zoals elke jaarCool
dj2dj.nl
OrsonWelsh    posted on 18-08-2008 12:42
hahaha ja stephanie...verschil moet er zijn, van mij was dus een eigenlijke werk/vakantie..hahah

trouwens...waar heb jij die johan gielen/time bandits vandaan? ik kan die plaat nergens vinden, alleen de single en die hoef ik niet...

goed..mail dat maar even..

back on topic
Stefjuuh    posted on 18-08-2008 13:19
Poster: Stephanie
Vakantie? Welke vakantie??
 Zegt ze met een programma op de NL tv, en een supermixer waar ze veel mee mag spelen..:P
Boyd    posted on 18-08-2008 13:26
Naar italie geweest, bangabanga met iatliaanse chicks gedaanCoolVeel ste hard over het gardameer gevaren, ijsjes gegeten!das was!
Adrien1989    posted on 18-08-2008 13:28
Mijn vakantie moet inprincipe nog beginnen, nog een weekje te gaan:D
djmamo    posted on 18-08-2008 13:39
ben nu op vakantie in zuid frankrijk, kijken of ik nog wat kan draaien in een tent in st trophez of in een ander dorp dicht bij.
www.moonentertainment.nl
justjustin    posted on 18-08-2008 13:40
Kreta geweest...SUPER....veel feesten en veel dj's...
Nog ff met sidney staan lullen...
BETER!!
Nandi    posted on 18-08-2008 13:56
Zuiden van frankrijk geweest met ouders heel saai viel niks te belevenCool 

mixjob    posted on 18-08-2008 14:17
zwitserland gweest met me pa ma en me broer en veeeel gezwommen
Antoine88    posted on 18-08-2008 15:20
Relaxen op Curacao met me GF. Ben nu aan het werk, waar geen klap te beleven is. Dus lekker op DJR, hehe..
Jizzy    posted on 18-08-2008 16:58
Ik moet nog. Ga naar Ibiza. De draaikunst afkijken/luisteren....
CD map mee maar het branden van Audio Cd gaat niet zoals gehoopt. Ik verlang terug naar het vinyl.
tairip    posted on 18-08-2008 17:17
Poster: Antoine88
Relaxen op Curacao met me GF. Ben nu aan het werk, waar geen klap te beleven is. Dus lekker op DJR, hehe..

In Groningen aan het werk? FF nieuwschierig waar?
RiX    posted on 18-08-2008 17:42
weekje muzikanten en beginnende bandjes gecoacht. Dat was wederom een superweek! Dan nog een weekje voorbereiding en achteraf een week bijkomen en dan zitten de 3 weken vakantie er al weer op. En afgelopen weekend naar het Flevo Festival geweest. Lekker bakken in de zon bij je tentje... mmm

Niet gedraaid dus, behalve thuis. A.s zaterdag mag ik weer los :D
dj_double_x    posted on 18-08-2008 17:55
Gisteren terug gekomen, Ibiza was weer (na de 11e keer) SUPER !!!

Eivissa
ArCee    posted on 18-08-2008 18:12
Poster: orsonwelsh
Hoi Allemaal,
Allen goed de vakantie door gekomen?
Ben benieuwd wat jullie hebben gedaan in de vakantie.
Ik ben net terug van Turkije. Zou daar in eerste instantie draaien in Mahmutlar, maar hoorde een uur voor vertrek naar Antalya dat mn gig daar niet door ging..
Uiteindelijk 2 extra boekingen in de heftigste tent van de turkse Rivera, Summer Garden.
Foto's staan eind deze week on line..

Maar goed..wat hebben jullie zoal uitgevreten?

Ik dacht dat Hali Karnas (weet ik veelhoe je het schrijft) die open lucht discotheek in Bodrum de meest populaire tent was in de turkse riviera? 1 keer mogen draaien als invaller(per ongeluk, 2 jaar geleden), erg
mooie ervaring. Dit jaar gewoon door gewerkt, zelfs erg veel extra uren moeten/mogen draaien vanwege collega's die op vakantie waren. Daardoor wel erg snel het geld voor de cdj's bij elaar gekregen (jahoeoe) en in december de hele tuin laten opknappen wat ook geen kattepis kost Cool
Jobe    posted on 18-08-2008 18:20
Ben naar Zuid Frankrijk geweest in Valras-Plage ofso!
Was wel zo'n (camping)disco waar ik wel even mocht draaien, maar had m'n CD map niet bij me en voor die 15 min die ik had had ik daar ook niet zo'n zin in.
En toen ik thuis was de 2 (gratis) festivals in de buurt bezocht.
Citymoves zwolle met ARmin van Buuren, die overigens supergoed draaide!
Dancetour apeldoorn waar ik zelf nog even heb gedraaid in de DJ workshop tent :p

En het feesten is nog niet voorbij, want binnenkort komt ons dorpfeest --> Stoppelhaene (Iemand die er wel eens vna gehoord heeft?)
en daarna Citymoves Deventer:P...

Convert    posted on 18-08-2008 19:45
Hmm.. heb 4daagjes echt vakantion gehad Winking my eye
Van week 25 t/m 28 gewerkt dan bouwvakvakantie heb de eerste 2 week van de bouwvak een krantenwijkje laatste week ben ik weggeweest met me pa op de motor naar Rhein-Mossel gebied Cool Natuurlijk bratwursten gegeten Happy, laughing
Toen week 32 en 33 gewerktWinking my eye
En sinds vandaag weer school... Unhappy
freezer    posted on 18-08-2008 20:37
heb net voor de vakantie een huis gekocht dus klussen 1e wat klaar was was me booth neerzettenCool
Bastian    posted on 19-08-2008 01:15
Mijn vakantie begon al super met het winnen van de door kunstbende, ID&T en Sp!ts georganiseerde landelijke dj contest, hiermee werd ik tot landelijke winnaar onder de categorie dj benoemt.
Verder: Draaien, draaien, chillen, uitslapen, muziek luisteren/kopen, gedraaid op een feest naast dj's zoals hardwell, gregor salto en sidney samson (dit was ook mijn eerste echte grote boeking tussen grote namen), een dag niks te doen hebben, nog meer draaien, een m-audio axiom 61 gekocht en nu veel oefenen met produceren en oja ik ga zaterdag mijn vakantie afsluiten door te draaien op mysteryland en misschien nog afterparty voor mezelf houden met een setje draaien bij ons in de stad.
Ben verder ook niet op vakantie geweest, gewoon kijken wat er in de directe omgeving te doen was:P
User edit by Bastian on 19-08-2008 @ 01:17:33 (35%)
Antoine88    posted on 19-08-2008 10:16
Poster: tairip
In Groningen aan het werk? FF nieuwschierig waar?

Callcenter SNT aan de Damsterdiep.
thevoidilluminator    posted on 19-08-2008 22:13
weekje naar 't sauerland en een weekje niks.
ben inmiddels al weer anderhalf week aan het werk.

in november heb ik mn "echte" vakantie... 3 1/2 week naar thailand

144 Users online: 54 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 22.623
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.839.169