Mijn 2de topic gaat over een dj naam. Kunnen jullie me helpen om een leuke naam te bedenken voor mijn toekomstigen Dj carriere. Ik ben 11 jaar dus inderdaad ik ga net beginnen. Ik draai op internet radios gewoon voor de lol omdat ik nergens anders mag optreden dan thuis, opparticulieren familie feestjes en op school. Maar voor op die radios is het toch leuk dat je een naam heb. Ik draai het liefst Top40. Dus ook een bijpasselijke naam. Mijn naam is Jeroen kwekel voor degene die het nodig hebben. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. gr,, jeroen
What do you think about DJ naam, hulp nodig. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.