Tot nu toe heb ik altijd gewoon dj miezz gebruikt voor mijzelf. Ik weet dat dit ook niet zo een originele naam is maar het was wel oke voor mij.
Alleen kreeg ik een paar dagen terug een mail via mijn site van iemand die zichzelf ook dj miezz noemt en hij scheint deze geregistreert te hebben op zijn naam. Hij vroeg dus of ik per direkt een nieuwe naam wilde gaan gebruiken.
Ik heb geen zin in allerlei gedoe rond een naampje dus besloot ik maar iets nieuws te gaan verzinnen. Tot nu toe heb ik niet veel kunnen verzinnen, dus dacht ik misschien hebben jullie meer creativiteit voor een naam.
Wat gegevens:
Naam: Michel de Groot Genre: Apresski
Ik hoop dat er wat leuks uitkomt
What do you think about Inspiratie voor een (nieuwe) dj naam ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 6.234 days. Post CommentThat would be 207.8 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.