Dj Naam
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Glorious-D    posted on 15-08-2008 15:24
Hej, ik heb al een tijdje men naam  Glorious-D, maar volgens de baas van bassevenst zou mijn naam te hard lijken op Vicious-D ( en terecht ) en zei hij tegen mij dat ik een neiwe moest zoeken,
nu ben ik zelf al 2 maanden aan het zoeken, op woordjes letten, op de meeste raare plaatsen dikwijls, maar vind niets. kunnen jullie helpen ?

de naam moet iets uitstralen, zoals d-saster ( hardcore dj ), de naam past perfect bij de muziek stijl, en bij de persoon zelf, zijn uiterlijk, ( niet dat hardcore slecht is, en hij er niet uitziet, mar de muziek en de dj zijn alebei tamelijk ruw , dus een naam met gevoel, die bij dj en muziekstijl past ) ik zou graag een naam willen als jumpstyle, hardstyle, hardcore dj hebbe ( vooral jump ) maar ook een elektro naam omdat ik het zelf draai, heel openminded ben en wel wat alle stijlen lekker vind ( met voorkeur op harddance).naam : Ben Driesenmuziek style : jumpstyle , hardcore      & elektro,house...Kenmerken : ben niet zoo groot, geef niet snel op, altijd met muziek bezig, houw van muziek met inhoud, GEEN commercieele muziek, Belg, Gierle( tegen turnhout ), kempen, provincie antwerpenals er nog vragen zijn of opmerkingen, geef ze maar

What do you think about Dj Naam ??

Vote :   

ianroma    posted on 15-08-2008 18:48
Hee, ik snap wat je bedoeld met overal namen proberen te zoeken. Nu kijk ik dus net op me blikje energy drink bij de ingrediënten en daar staan van die namen zoals: Ribose, Taurine, Niacin, Riboflavin. Als je deze op een engelse manier uitspreekt heb je toch best leuke dj namen. Of niet?
Boyd    posted on 15-08-2008 20:14
Naast me ligt een oude philips radio, heb er vanmiddag een nieuwe transistor ingezet. En nu hoor ik ianroma over zijn blikje, je raad hem dus al±

DJ Transister
DeteqBoy    posted on 15-08-2008 21:03
Dreese

gebaseerd op je achternaam Happy, laughing
Glorious-D    posted on 15-08-2008 23:53
leuk jongens :P !
wat ianroma en bodygrift zeggen, zoo heb ik ook iets gevonden : Noxyde   een stof in een was middel ofzo .
maar dan zit er weer geen boodschap over me zelf in .
toch bedankt jongens Winking my eye.
JollyJunkie    posted on 16-08-2008 11:07
Eerst: Zet pleas ff wat leestekens hoodletters en alinea's tussen je tekst want zo is het nauwelijk te lezen, het duurd 5 minuten voorat ik je naam had gevonden...

Berised (Ben Driesen)
Rerised

Ik kijk net op een factuur van me pa en daar staat ergens Biccode op, dus je zou er dan Becode (van Ben en lijkt op Become)
Er ligt nog een vaag blad van me panaast me daar staat Bionisch oog op, je raad het al: Beonic(al) Beonic-I (spreekt uit als eye)

Glorious-D    posted on 17-08-2008 00:27
had het nog tans mooi geordend hoor, ligt dat misschien nog aan de werke die ze hbbe gedaan laatste week ?
B-Code & Beonical vind ik wel vet!
Glorious-D    posted on 19-08-2008 00:48
kickje ?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

322 Users online: 124 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 27.040
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.843.586