Nieuwe Flash website! DJMartijn
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJMartijnn    posted on 15-08-2008 01:43
Hallo,

Ik ben ook ff bezig geweest met flash enzo.
En dit kwam eruit.

Dit is mijn eerste flash website en vind hem wel aardig gelukt!

Groetjes DJMartijn.

http://www.gnevents.nl/DJMartijn%20Intro%20page.html

Laat ook ff een reactie achter.

Trouwens "GN Events" is een Party & Events bedrijf dat ik samen met mijn vader heb.

What do you think about Nieuwe Flash website! DJMartijn ??

Vote :   

Convert    posted on 15-08-2008 02:39
Netjes hoor, vind alleen de achtergrond nog iets te saai, dat vind ik van me eigen ook Winking my eye
JuniorDDP    posted on 15-08-2008 07:50
ziet er wijs uit, alleen zou ik het wat meer volwassener maken (lay-out, lettertype), maar anders zeer wijs gedaan
Basrose    posted on 15-08-2008 08:04
leuk gedaan met dat flash... Ik zie alleen geen agenda. Lijkt me wel zo makkelijk als dj.
Sebasz    posted on 15-08-2008 12:30
Toch jammer dat zulke websites nog worden gemaakt. We leven al in het jaar 2008 jongens Cool
Als je het zelf niet kan láát het dan maken door iemand die er wel verstand van heeft.

Niet lullig bedoeld, maar dit ziet er gewoon uit als een amateur flash site uit het jaar 2000 ofzo Cool Je kan toch niet zelf serieus zijn dat je kan lezen wat er op de site staat? Bijna alle tekst is onleesbaar omdat het zo'n gaar lettertype is. Daarbij ziet het er veel te kinderachtig uit voor een DJ website (dat je zelf jong bent wilt niet zeggen dat je maar een kinderachtige layout moet hebben Winking my eye)

Klinkt misschien een beetje erg bot allemaal :P Sorry maar echt iets anders kon ik er niet van maken. Tegewoordig zie je veel te veel van dit soort sites. Dan kun je wel zeggen dat het je eerste website is, maar dat is maar een slap excuus naar mijn mening. Oefen door tot je het goed kunt of laat het voor je maken
Mijn advies is dus om een website te laten maken. Happy, laughing
User edit by Sebasz on 15-08-2008 @ 12:31:01 (6%)
tairip    posted on 15-08-2008 12:46
Het is wel erg wreed en hard maar ik ben het eens met Sebasz!

Ik zie erg veel DJ sites die echt zwaar drama zijn!
DJMartijnn    posted on 15-08-2008 16:14
Al eens op de toeter gedrukt?Cool
Nandi    posted on 15-08-2008 17:25
Jammer genoeg wel jaCool
Flexii    posted on 15-08-2008 17:54
ja ik heb het nu ook gedaan, en nu moet ik met helaas toch wel bij Tairip en Sebasz aansluiten, beetje kinderlijk ook, vooral die toeter dan:P
Dyno    posted on 15-08-2008 20:19
Tuurlijk hebben Sebasz en tairip gelijk, maar ik weet niet hoe lang DJMartijnn al bezig is met Flash?! Het is namelijk niet echt een makkelijk programma. Omdat dit zijn eerste Flash site is, vind ik het toch niet echt slecht. Als DJMartijnn gewoon nog even verder het programma leert kennen, worden zijn sites beter en beter!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
bambamstudio    posted on 15-08-2008 20:29
flash website sis zo 1999
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
mixjob    posted on 18-08-2008 10:47
lettertype is idd niet egt handig onm te lezen
Xtremer    posted on 18-08-2008 11:36
De volgende dingen zou ik verwijderen of wijzigen: de "loading intro" het meest irritante aan een flash website zijn de laad pagina's. De bewegende figuren zou ik persoonlijk laten infaden en niet alles bewegend zoals nu. Lettertype is irritant voor de bezoeker, probeer normale en duidelijke tekst te gebruiken met zo min mogelijk effecten. Voor de rest is de Lay-out nogal kaal... Ook een minpunt is de hyperlinkrand bij de eerste pagina van je website die je doorlinkt naar de intro, deze lijn is te verwijderen door even dubbel klik op de afbeelding te doen en de rand op 0px te zettenWinking my eye. Houd er ook rekening mee dat niet alle mensen Flash ondersteuning hebben, zeker de wat oudere smart-phones en PDA's niet, maak dus ook een HTML versie met een voorkeur menu als je jou site opent.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
DJMartijnn    posted on 18-08-2008 12:04
Poster: DJ-Xtremer
De volgende dingen zou ik verwijderen of wijzigen: de "loading intro" het meest irritante aan een flash website zijn de laad pagina's. De bewegende figuren zou ik persoonlijk laten infaden en niet alles bewegend zoals nu. Lettertype is irritant voor de bezoeker, probeer normale en duidelijke tekst te gebruiken met zo min mogelijk effecten. Voor de rest is de Lay-out nogal kaal... Ook een minpunt is de hyperlinkrand bij de eerste pagina van je website die je doorlinkt naar de intro, deze lijn is te verwijderen door even dubbel klik op de afbeelding te doen en de rand op 0px te zettenWinking my eye. Houd er ook rekening mee dat niet alle mensen Flash ondersteuning hebben, zeker de wat oudere smart-phones en PDA's niet, maak dus ook een HTML versie met een voorkeur menu als je jou site opent.

Ik zal hem binnenkort even veranderen en laat jullie het dan wel weer weten!Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.112 days.
 Post CommentThat would be 203.7 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 24 Guests (141 Unknown)
Pages generated today : 23.457
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.759.972