CD drukkerij
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 14-08-2008 21:02
Hallo,

Ik wil een cd'tje maken met doosjes enal erbij Winking my eye Om bv aan vrienden te geven en kenissen enzo... Dus ik wil bv 50 cd's met de doosjes, misschien het drukwerk erbij. Nu zoek ik een site waar je dat online kan bestellen en dat ze dat komen leveren. Ik heb enkel bedrijven gevonden waar je niets online kan doen... Weet iemand een site? Of weet iemand een goed idee om cd's te maken?

Merci

What do you think about CD drukkerij ??

Vote :   

Basrose    posted on 14-08-2008 21:32
wil je alleen de hoesjes of ook de cds laten bedrukken... Ik denk dat het niet mee valt om dat in een kleine oplage te krijgen...
Nvie    posted on 14-08-2008 21:38
Google " CD Persen "?

Sites die ik onder m'n neus heb gehad hebben allemaal prijzen die gebaseerd zijn op oplagen van tenminste 500 stuks. Dus net als Basrose twijfel ik over zo'n kleine oplage van 50 pcs.
tairip    posted on 14-08-2008 21:53
50 pcs is zelf ook nog wel te doen op een vrije zaterdag!

Eerste zoekresultaat doet aantallen 500st. voor 0.73 p/s! Op spindel.
http://www.dvdreplicatie.nl/pagina-siteinfo-34.replicatie

Je kan wel op zoek gaan naar media bedrijven bij je in de buurt. Ik weet dat er bijvoorbeeld in Groningen alleen al wel 4 zitten die CD duplicatie doen. Dat is namelijk wat jij wil. Niet persen, persen is duurder en de oplages zijn vaak groter.
Basrose    posted on 14-08-2008 23:00
idd dus het goedkoopste is zelf een printer kopen en printen maar... en hou je nog een mooie printer aan het einde over ook. Het is wel wat meer werk maar je kan het dan wel precies zo maken als je wil.

Ik heb er zelf een tijd geleden ook naar gekeken maar laten drukken vond ik geen optie kwa prijzen en oplages... Vaak moet je ook noginstelkosten betalen die ook niet gering zijn.
tairip    posted on 14-08-2008 23:20
Ja inderdaad, je moet niet alleen naar de stuksprijs kijken maar ook naar alle bijkomstige verassingen. Verzendkosten, administratie en zoals Basrose al zegt opstart/instelkosten enz. enz.
skyline643    posted on 15-08-2008 09:09
Zelf heb ik indertijd het pakket CD Drukkerij Kit gekocht van Easy Computing. Je kan er covers, inlays, cd-labels, ... maken in alle maten voor elk soort cd-doosje en zelfs cd-single hoezen gaan namaken. Bovendien ondersteunt het pakket ook papier (labels, stickers, ...) van andere merken en kun je er ook zelf gaan ingeven. Je kan ook afbeeldingen invoegen, tekst typen, figuren maken, ...

Ik print dus ook mijn covers zelf. Maar nu ben ik wat gestopt wegens de aankoop van Traktor en mijn HC-4500 Happy, laughing
RoyBeware    posted on 01-10-2008 12:36
Misschien heb je hier wat aan? Gaat per 25 stuks.
Je kan ook een proef set aanvragen.

Ik ben erg te spreken en ga het waarschijnlijk daar laten drukken....

This is an old Topic

No new postings for 6.177 days.
 Post CommentThat would be 205.9 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

318 Users online: 192 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 60.357
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.953.902