ik ben al een tijdje aan het denken over een nieuwe dj naam djaspow is namelijk wel een beetje kinderlijk geworde;P omdat ik voornamelijk hardere platen draai zou ik graag ook een iets ruigere naam hebben.
ik heb voordat ik hier gepost heb natuurlijk zelf al talloze namen bedacht. het gaat mij vooral om de klank van de naam en de betekenis moet ook een beetje redelijk zijn. zelf had ik de naam : RazorHead al bedacht. maar eenmaal door de vertaalmachine bleek dit scheermeshoofd te betekenen, ( ik draai wel hardere platen maar dit imago wil ik toch niet hebben )
kunnen jullie helpen mij een stoere naam mee te geven of inspiratie voor een vette naam?
namen die ik zelf erg ruig vind klinken zijn
Zatox Frontliner Zany DonkeyRollers Headhunterz
Hieruit heb ik wel kunnen halen dat ik veel houd van namen met letters die minder vaak voorkomen in het dagelijks leven zoals : Z, X en Y
de naam hoeft niet op mijn eigen nam te slaan maar mocht je ermee willen werken zijn hier wat gegevens
Jasper Kuipers
Stijlen : Jump, Tek, HARDSTYLE, Harddance, early Hardcore
ik hoop natuurlijk dat iemand mij eindelijk aan een goeie naam kan helpen.
Groet,
Jasper
What do you think about inspiratie gevraagd : dj Naam ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
jullie snappen in iedergeval mijn stijl al een beetje maar toch zit DE naam er nog niet tussen..
Razorhead vind ik zelf erg goed. maar omdat het als het zo geschreven staat die betekenis heeft valt hij af. weeten jullie misschien iets dat er op lijkt maar iets anders betekend ofzo?
Ik ken een dj die heet Rayzor ook wel vet maarja die bestaat al.
zelf vind ik soweiso iets met head niks :P Misschien kan je beginnen met een X of Y of Z en eindigen met zelfde letter
Yuizerx heb je verschillende de elementen de YZX gebruikt en de UI van kUIpers en de er van kuipERs. iig ik wil je graag helpen maar ga nu pitte moet morge aant werk :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.