[M] Tropical Tunes Vol.3 (By Nick Naughty)   Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

nicknaughty    posted on 13-08-2008 13:48

DjResource people, ik heb weer een nieuwe zomerse set gemixt, en wil deze weer graag met jullie delen.
Ditmaal weer 17 latin house tracks in een dikke 50 minuten durende mixtape. Wederom gemixt met mijn Pioneer CDJ1000s. Ik heb deze keer iets meer met acapella's / tools en edits geëxperimenteerd, en zou graag horen hoe jullie dit ervaren. Doen? Niet doen? Effecten heb ik nauwelijks gebruikt in deze set, wel heb ik goed op mooie overgangen gelet.

Commentaar is zeer welkom!
-----------------------------------------

Promotional Text van mijn site

-----------------------------------------

Tropical Tunes Vol.2 was uploaded back in June '08. About 300 downloads (and a lot of really positive comments) later, it's time for some more Tropical Tunes. Get ready for Tropical Tunes Vol.3!

On this volume you'll hear the finest Dutch summer sounds and the illest latin house bangers, mixed ofcourse by Dj Nick Naughty.

For downloading visit http://www.nicknaughty.com (Tropical Tunes Vol.3) or for streaming audio click HERE (Big thanks to IS-Music.net).

Tracklist

01. Glenn B - Carnival De Brazil
02. Vato Gonzalez - Pan (Extended Mix)
03. Dj Rabano - Get On Down (Vato Gonzalez Baile Funk Mix)
04. Gregor Salto & Andy Sherman - Erasmus (Sidney Samson Remix)
05. Santos Suarez Pres. Sickness - Krumping (Rishi Romero & BruZe Remix)
06. Bacardi - Mojito Song (Veron Rework)
07. Gregor Salto & Thais - Mexer (Original Mix)
08. D-Rashid - Latin Brutality (Dani L Mebius Remix)
09. Crookers - Knobbers (Funk D Remix)
10. Gregor Salto - Bouncing Harbour (Eric Witlox Mashup)
11. Quintin Ft. Phonk - Quando Tu (Vato Gonzalez Tequila Sunrise Mix)
12. Body Talk Ft. David Goncalves - Akordeon (Sidney Samson Remix)
13. Filip Le Frick - Da Latin Bomb
14. Rishi Bass - Duh Duh Song
15. Glenn B - Arriba Arriba
16. Samim - Heater (Bruze Latin Refix)
17. Juan Magan & Marcos Rodriguez - El Senor De La Noche

Please rate this mix and leave a comment. Thanks in advance for downloading and I hope you'll enjoy this mixtape.

Cheers!

Mod edit by Lead on 04-05-2025 23:03 (1%)

What do you think about [M] Tropical Tunes Vol.3 (By Nick Naughty) ??

Vote :   

Twello    posted on 15-08-2008 11:54

deze ben ik al aan het zoeken maar ik kan hem nergens vinden.... kun je ff pm'en waar je hem vandaan hebt?
Stevenvdvorm    posted on 15-08-2008 17:27
check
nicknaughty    posted on 16-08-2008 19:53
Poster: Twello

deze ben ik al aan het zoeken maar ik kan hem nergens vinden.... kun je ff pm'en waar je hem vandaan hebt?

Da's het geheim van de kok :P maar ik kan je vertellen dat ik em een klein jaartje heb al. Je kan van mijn site ook een remix/edit downloaden van de MOjitoSong, dat is een mashup van de veron remix en de kid kaio remix. ook dope! www.nicknaughty.com
Cyspoz    posted on 22-08-2008 09:48
Downloading...

Feedbacking...

Lekkere mix, leuke remixen er in en netjes zuiver aan elkaar gemixt. Je experimenten pakken goed uit, alhoewel je van mij nog wat agressiever zou mogen werken met acapella's. Daarmee bedoel ik dat je acapella's van mij nog wat meer naar de voorgrand mag brengen. Maar dat is een persoonlijke voorkeur van mij, maar misschien leuk om in een volgende mix eens mee te spelen.
Ik vind de bitrate trouwens wat aan de lage kant van je mix, had liever iets hoger bitrate gehad. De mp3 artefacten hoor je nu te nadrukkelijk. Of kon je hem niet beter maken omdat de file dan te groot werd om online te zetten?
b-shock    posted on 11-07-2009 09:07
.check
qntr0l    posted on 11-07-2009 09:45
Van je volume 2 heb ik mixtechnisch heel veel geleerd, aangezien ik toen net met draaien begon.

Deze neem ik dan ook zeker mee, tracklist ziet er goed uit!
Unwolf    posted on 11-07-2009 10:04
check
dafraaits    posted on 11-07-2009 23:25
check nice tl
Jnazzz    posted on 12-07-2009 00:11
checken (:
Crazy    posted on 13-07-2009 02:13
checkende...
tereckk    posted on 27-04-2025 20:24

checking!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

108 Users online: 12 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 45.116
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.155.729