Welke vergunning enz heb je nodig
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BunX    posted on 13-08-2008 01:27
Welke vergunning enz heb je nodig als je prive feesten wil doen (sabam dat weet ik)
maar voor de rest ik ben 18 en moet nog 1 jaar school dus nu heb ik geen inkomen dus wanneer je iets verdiend moet je ook een deel belasting betalen tog?

What do you think about Welke vergunning enz heb je nodig ??

Vote :   

Lead    posted on 13-08-2008 01:42
Yep. Je geeft je extra inkomsten op als je je jaarlijkste belastingsaanslag invult. De belastingdienst stuurt je de rekening wel Winking my eye
Let the BASS be louder
zalo    posted on 13-08-2008 01:51
Als je onder de 6250 euro winst per jaar valt dan kunt je da wel omzeile. Dan ga je er geen problemen met hebben. 

Woorden van men prof. Financieel recht

Met omzeilen bedoel ik niet aangeven,

Wel een vergunning nodig voor het serveren van sterke dranken.
User edit by zalo on 13-08-2008 @ 02:03:29 (64%)
BunX    posted on 13-08-2008 02:51
nee wij gaan nix serveren van eten/drank enzHappy, laughing
gwn iemand geef een feestje verjaardag,... bv en ik doe de muziek gwn nix anders
RiX    posted on 13-08-2008 09:11
dat is dan toch een besloten feest? Daar hoef je geen vergunning voor te hebben, dacht ik. Op brein.nl  / stemra.nl kan je volgens mij lezen dat dat valt onder 'delen met vrienden- of familiekring'. Het geld dat je ermee verdient is dan zwart, maar dat mag tot een x aantal euro's p/jr.
soundcollector    posted on 13-08-2008 09:57
Privé feestje (op uitnodiging alleen, en geen inkomsgeld vragen (meestal geven ze je gewoon 5 euro ofzo)) heb je geen vergunning voor nodig. Kan je zelfs illegale muziek spelen want die van sabam mogen er zelfs niet controleren... (alleen de politie mag binnenvallen)

Maak je geen zorgen, die van sabam enzo gaan zich echt niet bezig houden met privé feestjes af te lopen... Hier valt veel te weinig geld te verdienen voor hun Winking my eye.
BunX    posted on 13-08-2008 11:09
Oke dankje wel mensen Happy, laughing
Wou tog ff informeren dat ik geen illegale dingen deed want kwil ni graag boete Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.239 days.
 Post CommentThat would be 208 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

131 Users online: 57 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 22.969
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.839.515