verhuur dj-booth
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

zalo    posted on 13-08-2008 01:23
Tijdje geleden had ik besloten mijn booth (2x cdj1000mk3 en djm800) te verkopen. Maar dan was ik aan twijfelen om het niet mee te nemen nr de States. 

Nu denk ik aan het volgende. Aangezien ik volgend jaar niet veel tijd zal hebben. (wegens studies en zwemmen) zal ik wat minder tijd hebben voor het dj'n dus ik dacht ginder een kleinere set te kopen (bv de 400 reeks)

Nu wat met me huidige booth. Als ik die nu verkoop maak ik vrijveel verlies. Ze zijn pas nieuw, maar afschrijven gaat snel.
Dus dacht ik die van in de verhuur te gooien. Ik heb al bedrijven gevonden (2 bedrijven) die dat willen doen. en ik verdien er dan 200 euro per 1à2 weken mee.

Nu mijn vraag is dat een goed idee en kunne die spullen ertegen dus kan ik die bv 2jaar in de verhuur gooien?

What do you think about verhuur dj-booth ??

Vote :   

Nandi    posted on 13-08-2008 01:45
Als je ze 2 jaar verhuurt verdien je een hoop geld. En die pio spullen kunnen zeker tegen een stootje.

Ik heb er geen ervaring mee. Maar volgens mij zou je dat best kunen doen hoor. Verkopen lijkt me maar geldverspilling...

Hoop dat je hier wat met kunt.
JuniorDDP    posted on 13-08-2008 09:57
Pioneer kan zeker tegen een stootje! Je ziet ze veel op fuiven staan, maar de vraag is of diegene die het leent daar ook zo voorzichtig mee omgaat!

Als ik jou was zou ik ook een keer gaan kijken voor eventueel een verzekering! Je weet nooit wat er kan gebeuren!

Dus denk er goed over na!
poedel    posted on 13-08-2008 12:21
Ik vraag me even af hoe je dat dan precies wilt doen: Jij geeft je spullen dus voor een bepaalde periode af aan een verhuurbedrijf die jou hier vervolgens een bepaald bedrag per periode voor betaald? Of hoe moet ik dit zien?
djmamo    posted on 13-08-2008 12:39
hoe gehecht ben je aan je spullen?

met verhuur spullen word altijd lomp omgegaan, en je zal er zeker kisten omheen moeten zetten.

persoonlijk zou ik het niet doen omdat j spullen eigenlijk gewoon na 2 jaar kapot zijn, zeker als ze wekelijks in de verhuur worden gebruikt.

maar 2 jaar je spullen wegzetten tegen 100 euro per week is wel erg veel dan zou je 104 weken hebben waar je 100 euro in verdiend, dan zou je 10.400 euro verdienen? in dat geval zou ik zeker erg snel zeggen ja dat doe ik.
www.moonentertainment.nl
Gagarin12    posted on 13-08-2008 13:19
ja zou mooi zijn, maar denk dat je na die 2 jaar wel nieuwe mag gaan kopen. Maar daar zal je wel het geld voor hebben dan. Persoonlijk vind ik 200 per 2 weken wat veel, maar mijn gedacht komt nog redelijk dicht in de buurt. Je moet nl. eens kijken naar de prijzen van zo'n verhuurbedrijven en jezelf bedenken dat ze je niet de volle pot van de verhuur zullen uitbetalen, wss zelf niet eens de helft. Maar je zal een mooi centje verdient hebben waarmee je je 400setup kan terugbetalen en mss zelf nieuwe spullen en zeker als je terug bent gekeerd je je 400's terug verkoopt om dan over te stappen naar je hudige setup.
Maar ja, in de verhuur zullen ze wel heel hard afzien, ook al zijn het pioneers. Daardoor vermoed ik dat je er wel nog wat geld kan uitslaan.
Maar geef toek, het klinkt toch vreemd dat je er meer zou uithalen dan je erin hebt gestoken zonder ook maar enige moeite te doen. Niet soms?

Gagarin
RiX    posted on 13-08-2008 13:42
tja, als beide partijen akkoord gaan, is het een slimme zet als hij met 5000+ euro overblijft. Genoeg om straks weer de nieuwste snufjes aan te schaffen :D
JollyJunkie    posted on 13-08-2008 13:53
Als je egt dat bedrag krijgt dan moet je het gwn doen
OneSixty    posted on 13-08-2008 15:08
contract maken met een minimaal bedrag ofzo Winking my eye
bastianhecker    posted on 13-08-2008 15:08
hou er ook rekening mee dat het kan zijn dat je bijv. alleen dit bedrag krijgt als dit de top set blijft! als er mk4´s bijv uit komen dan gaat je prijs misschien naar beneden. En misschien moet jij er ook wel zelf onderhoud en verzekering van betalen!
JollyJunkie    posted on 13-08-2008 15:23
Er zijn voor zover nog geen plannen voor een MK4 volgens Leadd en als er plannen voor een MK4 komen weten de mensen op DJR dat als 1 van de eerste. Dus hij is nog wel ff future-proof denk ik Winking my eye
Bambilaner    posted on 20-08-2008 12:15
Oude topic, weet ik wel...Maar ik zou zeggen: doen, zelfs al worden ze maar om de twee weken verhuurd, en maar 1 jaar lang...Als je effectief 200 euro verdient per keer heb je ze na dat ene jaar al lang terug verdiend...En als ze nog niet te gehavend zijn kan je ze nog verkopen aan een beginnende dj voor een klein prijsje...

ps. Over verkopen gesproken, denk je nog eens aan mij? check je mail...
www.facebook.com/vinniebegooddj

This is an old Topic

No new postings for 6.158 days.
 Post CommentThat would be 205.3 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

61 Users online: 24 Guests (37 Unknown)
Pages generated today : 22.211
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.246.628