DJ Convert NEW Website!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Convert    posted on 13-08-2008 00:42
Eindelijk maar eens op het idee gekomen met site te posten:P
Ik had het al een x eerder gedaan alleen toen had ik nog zo'n everyoneweb website'tje die ik nu maar ff heb aangepast :P www.everyoneweb.com/dj-convert ik heb er alvast neer gezet dat ie verplaatst is naar een .NL domein maar dat is die nog niet.

Ik heb nu een site die naar mijn doen al heel veel profesioneler is dan mijn vorige, ik denk dat ik veel commentaar ga krijgen op mijn kleuren aangezien ik maar 2 kleuren gebruik om het lekker overzichtelijk te houden.

Zelf wil ik nog een ander logo en de achtergrond met wat plaatjes proberen op te vrolijken maar dat moet ik nog uitvogelen.
Ook bij contact moet ik nog wat aanpassen ik had namelijk een apparte pagina met inhuren maar omdat ik van het drive-in/allround ben af gestap wil ik geen verjaardag feestjes of BBQ partys wil verzorgen:P Ik wil mij dus focussen op het discotheek werk in 2 stylen: Hardstyle en Hardcore. Moeten ze mij boeken gwoon via de contact page wat je vaker ziet.

Ik ben in oktober 2006 begonnen met dat all round en wou dus drive in maar dat is er nooit op gekomen en nu ik weet(sinds feb. 2008) dat inmixen en gelijk zetten er ook bij hoort:P heb ik bij de biografie neer gezet dat ik vanaf feb 2008 ben aangezien dat wel zo eerlijk is want ik wil dat allround/drive-in vergeten :P

Nou naar deze lap tekst de link:P :
www.djconvert.gethost.nl of www.dj-convert.nl.tt maar daar laden te pagina's sloom :P

Bij Gear wil ik nog een slide-show maken alleen omdat ik nu al zeker weet dat er binnenkort monitors komen te staan neem ik dan foto's Happy, laughing

Deze site wil ik nog weer vervangen door een site met veel meer photoshop werk en met better programma's maar daar moet ik nog in oefenen.

Alvast bedankt voor hopelijk opbouwende kritiek Winking my eye

What do you think about DJ Convert NEW Website! ??

Vote :   

Convert    posted on 13-08-2008 00:42
Een topic starten INCL links werkt dus weer Winking my eye
tairip    posted on 13-08-2008 11:28
Neem ff een .nl domeintje! Kost bijna niets en oogt veel professioneler.
www.djhosting.nl
User edit by tairip on 13-08-2008 @ 11:42:58 (2%)
RiX    posted on 13-08-2008 11:40
Je site past bij je draaistijl. Dat is top, maar je moet er nog veel aan doen, zoals je zelf ook al zegt.

Kijk eens op stockexchange. Veel mooie foto's en abstracte platen voor achtergronden en menu-items.
Check ook de freebies sector op Bittbox.

Cheers!
RiX    posted on 13-08-2008 11:42
Poster: tairip
Neem ff een .nl domeintje! Kost bijna niets en oogt veel professionelen.
www.djhosting.nl

Bedankt, hier ga ik even naar kijken.
Flexii    posted on 13-08-2008 14:01
een paar kleine dingetjes,

ik zou op de index pagina dat met vriendelijke groet, Convert/DJ Convert/DJ-Convert veranderen door gewoon 1 van de 3 te kiezen dat oogt professioneler dan dit.

Dan zou ik proberen de achtergrond iets lichter te laten uitlopen waar nog tekst loopt want aan de randen is die moeilijk te lezen

en een klein foutje, de charts lopen door uit het oranje vakjeWinking my eye

voor d rest ziet het er goed uit hoorWinking my eye
Convert    posted on 13-08-2008 17:48
@tairip: Ik ga er zeker ff naar kijke maar ik heb totaal geen verstand van hosten nu typ ik gwoon ftp:...... en dan ff kopieren van waar ik me website heb uitgepakt en het is klaar is dat ook met betaalt hosten zo?

@RiX: Ik ga zeker ff kijke op die sites want dat bij Gear lijkt echt niet prof. daar wil ik zekerweten een slideshow ofzo hebben.

@Flexii: -Ja dat met vriendelijke groet en dan 1 naam pas ik direct ff aan Winking my eye Bedankt
-Een dat op de achtergrond van dat dat uitloopt naar zwart heb ik expres gedaan anders is het fell oranje en zwart geen andere kleuren en dat lijkt niet mooi en zoals je misschien hebt gezien laat ik ze net voor het zwarte, ik kan het nog lezen tenminste :P
-Dat met charts heb ik op mijn pc geen last van alles zit gwoon in het blokje misschien wel tegen de rand maar niet IN of OVER de oranje rand .. heb je 17" scherm want het zou daar tog niet aan kunnen liggen ik bouw hem op 17" :P
RiX    posted on 13-08-2008 18:21
ik bekijk m met Firefox en bij mij loopt de charts ook onderaan buiten het kader. Mss even een preview doen in versch. browsers?

En ga je nog iets toevoegen aan de header? (bovenin). Tip: Kijk eerst welke elementen je wilt toevoegen aan je site en bouw daar de layout op, niet andersom Winking my eye

Good luck
Convert    posted on 13-08-2008 18:27
Ik gebruik ook Firefox en daar zit het binnen de lijnen bij mij, bij IE 7 is nog mooier want dan zie je dat me schuifbalken rechts ook in kleur zijn van de website precies zelfde kleur als de schuifbalk van me g-book :P en wat bedoel je met die elements? :P
Lead    posted on 13-08-2008 20:05
Poster: RiX
Bedankt, hier ga ik even naar kijken.

DJ Hosting is van ons, DJResource draait op servers waar ook onze klanten staan. Je klikt dus net zo snel als hier Winking my eye En we helpen je natuurlijk als je vragen hebt

Test je website altijd zelf met meerdere browsers tijdens het ontwikkelen (IE, firefox en safari op zijn minst). Tevens is het altijd goed om op iedere computer waar je kan even je site te bezoeken zodat je kunt zien hoe hij op verschillende configuraties eruit ziet...

[EDIT]
PS, ik zou het woordje U zoveel mogelijk vermijden....
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 13-08-2008 20:07 (17%)
Convert    posted on 13-08-2008 20:09
Hoe kan dat dan zie je niks anders dan een vierkant oranje serieus :S? Want bij mij zie ik gwoon alles en de rest ook...

Lead zou ik misschien meer info mogen weten van hosten want ik zou wel graag bij DJ Hosting komen Happy, laughing Alleen ik heb geen verstand van dataverkeer enz..
dutchman    posted on 13-08-2008 22:40
ziet er btr uit dan je vorige...

alleen de randen van die oranje "vierkantje" die zijn niet scherp maar erg blokkerig...vind het persoonlijk mooier om die netjes strak te hebben.

en die links moet je zeker niet blauw laten. het is heel irritant lezen...btje hoofdpijn kleurWinking my eye

succes
Convert    posted on 13-08-2008 23:21
ik heb de links blauw gedaan omdat dat normaal ik meestal zie je gwoon tis blauw dus het is een link Happy, laughing Maar over de randen vind ik ook wel jammer maar ik ga kijken wat ik er aan kan doen Winking my eye
Convert    posted on 13-08-2008 23:32
Weet iemand trouwens een goed programma voor slideshows voor op me pagina Gear? alvast bedankt.
DJMartijnn    posted on 13-08-2008 23:33
Flash Slideshow Maker Professional?
Convert    posted on 13-08-2008 23:58
Die heb ik ook en al 1tje mee gemaakt maar werkt bij mij niet goed, ik kan hem 1 x gebruiken nadat ik hem heb geinstalleerd en dan doet ie het niet meer :S Moet programma hebbe die het blijft doen :P
Convert    posted on 14-08-2008 00:44
@dutchman: Thanx dat je me er nog op hebt gewezen ik ben nu ff goed gaan kijken en ik heb die lelijke hoeken dat rond moest zijn KUNNEN bijwerken :D Dus hier verschil dit lijkt al weer stuk beter :D

Hoekig "Rond":

Grotere foto klik hier

Nu de Ronde site:

Grotere foto klik hier

Foto's zijn wat k*t vanwege verkleinen ivm layout van djresource klik ff op de link voor grote versie. naar mij gevoel lijkt dit ook alweer een stuk better :D

Over hosting heb ik geen vragen meer heb al een goede host gevonden met behulp van Xtremer, thanx to him too Happy, laughing
dutchman    posted on 15-08-2008 21:57
tis al een stuk beter. ik weet niet waar je dit mee hebt gemaakt maar in photoshop worden altijd erg scherp en zal je er bijna nooit last van hebben dat het blokkerig is. maar het is al een grote vooruitgangWinking my eye
Convert    posted on 15-08-2008 22:34
Het is al niet blokkerig meer Winking my eye Maar ik moet weten waar ik slideshows mee maak ik heb Flash Slideshow maker maar die doet het niet goed bij mij en ik heb als laatste dia zo'n reclame ding van hun. is het ook mogelijk om zelf slides te maken?
Convert    posted on 30-08-2008 23:57
Kick > Waar kan ik slideshows maken voor me Gear "Page" waar ze de foto kunnen aanklikken en dat ie dan vergroot maar op de achtergrond wel me site ziet en wanneer je op esc of sluiten klikt dat je zo volgende foto kan aanklikken weet iemand waar ik dt kan vinden?

Een andere slideshow is ook goed als er maar geen reclame in zitWinking my eye

Me andere vraag is:
Als ik meerdere tab bladen bovenin heb dan zie je ook een plaatje bij DJR zie je 3 van die kwart ronde streepjes hoe doe ik dat bij mijn eigen site in bijv. een logo?

alvast bedankt Winking my eye
User edit by Convert on 31-08-2008 @ 00:09:48 (62%)
Xtremer    posted on 31-08-2008 09:30
Poster: Convert
Kick > Waar kan ik slideshows maken voor me Gear "Page" waar ze de foto kunnen aanklikken en dat ie dan vergroot maar op de achtergrond wel me site ziet en wanneer je op esc of sluiten klikt dat je zo volgende foto kan aanklikken weet iemand waar ik dt kan vinden?

Een andere slideshow is ook goed als er maar geen reclame in zitWinking my eye

Me andere vraag is:
Als ik meerdere tab bladen bovenin heb dan zie je ook een plaatje bij DJR zie je 3 van die kwart ronde streepjes hoe doe ik dat bij mijn eigen site in bijv. een logo?

alvast bedankt Winking my eye

Die slideshows zit lastig in elkaar. Moet je met codes aan de slag of je moet een betaalde software zoeken. Je kunt ook Adobe Lightroom gebruiken daar kan het ook mee. Dat icoon die je bedoelt weet ik zelf ook niet...
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
martijno    posted on 31-08-2008 13:31
Van dat oranje en blauw hebben ze gelijk.. krijg je koppijn van:P
Je moet het tog iets veranderen:P
Bv. de texten. ze passen nieteens in de vakjes die je hebt gegeven.
Het valt wel een beetje op dat je het met een programma doetWinking my eye
Maar verder netjes gedaanWinking my eye
Convert    posted on 31-08-2008 15:21
Sites moet je altijd met programma's maken :S
En hoezo blauw?
Waar past de tekst dan niet in de vakjes? Want bij mij past het overal Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.099 days.
 Post CommentThat would be 203.3 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

159 Users online: 27 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 18.981
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.755.496