Eindelijk maar eens op het idee gekomen met site te posten:P
Ik had het al een x eerder gedaan alleen toen had ik nog zo'n everyoneweb website'tje die ik nu maar ff heb aangepast :P
www.everyoneweb.com/dj-convert ik heb er alvast neer gezet dat ie verplaatst is naar een .NL domein maar dat is die nog niet.
Ik heb nu een site die naar mijn doen al heel veel profesioneler is dan mijn vorige, ik denk dat ik veel commentaar ga krijgen op mijn kleuren aangezien ik maar 2 kleuren gebruik om het lekker overzichtelijk te houden.
Zelf wil ik nog een ander logo en de achtergrond met wat plaatjes proberen op te vrolijken maar dat moet ik nog uitvogelen.
Ook bij contact moet ik nog wat aanpassen ik had namelijk een apparte pagina met inhuren maar omdat ik van het drive-in/allround ben af gestap wil ik geen verjaardag feestjes of BBQ partys wil verzorgen:P Ik wil mij dus focussen op het discotheek werk in 2 stylen: Hardstyle en Hardcore. Moeten ze mij boeken gwoon via de contact page wat je vaker ziet.
Ik ben in oktober 2006 begonnen met dat all round en wou dus drive in maar dat is er nooit op gekomen en nu ik weet(sinds feb. 2008) dat inmixen en gelijk zetten er ook bij hoort:P heb ik bij de biografie neer gezet dat ik vanaf feb 2008 ben aangezien dat wel zo eerlijk is want ik wil dat allround/drive-in vergeten :P
Nou naar deze lap tekst de link:P :
www.djconvert.gethost.nl of
www.dj-convert.nl.tt maar daar laden te pagina's sloom :P
Bij Gear wil ik nog een slide-show maken alleen omdat ik nu al zeker weet dat er binnenkort monitors komen te staan neem ik dan foto's

Deze site wil ik nog weer vervangen door een site met veel meer photoshop werk en met better programma's maar daar moet ik nog in oefenen.
Alvast bedankt voor hopelijk opbouwende kritiek