[TK] 2x Pioneer CDJ800MK1 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

_Ivan_    posted on 03-08-2008 20:47
Dag mederesourcers,

Bij deze wil ik graag mijn twee Pioneer CDJ 800's aanbieden hier op DJR. Het geld dat ik hiermee voor terug krijg ga ik stoppen in het aanschaffen van twee super oems en final scratch. Het vinyl gevoel wil ik graag terug en dat gaat prima op deze manier. Daarna nog op zoek naar een cdj800mk2 of 1000mk3.
Plannen zat dus.

De cdj's zijn in prima staat en zijn hier in Duiven (dicht bij Arnhem) te bekijken. Ik zal hier een foto posten. Voor verdere vragen of opmerkingen kun je een pm sturen!

foto:

Gelieve alleen bij interesse posten!
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about [TK] 2x Pioneer CDJ800MK1 ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 05-08-2008 20:09
Wat een onzin zeg, mensen... hou gewoon allemaal je mond. Ik heb ze verkocht voor ene mooi bedrag en als je het daar niet mee eens bent hou je maar gewoon je mond. Vind het niet erg netjes.
Feel&.Celebrate.Life!
Xtremer    posted on 05-08-2008 20:24
Nee dat wou ik ook net posten, maar deed t nietUnhappy.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
soundcollector    posted on 05-08-2008 23:39
Poster: Sebasz
goed punt djadmin, alleen jammer dat je denkt dat ik een postcount geiler ben. maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten (doelend op thomas smith en op soundcollector)

hier zeg ik echt niks op, kvind da laag van u echt laag, ge begint zelf gewoon te zagen tegen de verkoper, hoe oud zijt ge kerel... damn
Sebasz    posted on 06-08-2008 00:07
Poster: soundcollector

hier zeg ik echt niks op, kvind da laag van u echt laag, ge begint zelf gewoon te zagen tegen de verkoper, hoe oud zijt ge kerel... damn
 Nu doe je het weer..?
Ik zal me maar niet verder over jou uitlaten. Ik mag Lead, en ik wil zijn forum niet verpesten.
Maar het is mijn goed recht om te zeggen wat ik vind van de prijzen. Dan moet je niet tegen mij zeuren om me erbuiten te houden. Hou jezelf er maar buiten.

Praat ten eerste eens normaal Nederlands in plaats van dat gare belgentaaltje. Daarna ga bij jezelf na wie hier laag bezig is. Als ik iemand waarschuw dan hoef je je er niet mee te bemoeien. Echt je hebt me nogal pissig gemaakt wat ik niet in worden hier ga uitdrukken. Dus wees verstandig voor jezelf en je ouders en doe gewoon normaal met je "Hoe oud ben je.." mafkees. Ik begin niks tegen de verkoper. Het begon allemaal met jouw domme reactie op mijn mening over die prijs.
Dus hou je mond nu maar voortaan tegen mij mocht je iets onnodigs of doms willen zeggen.
Convert    posted on 06-08-2008 00:22
Close it, close it, clooóóóóóóse ít Winking my eye
_Ivan_    posted on 06-08-2008 00:23
@ Convert,STOP HIER NOU EENS MEE, dit zijn spam berichten! Unhappy Zo raakt mijn topic toch vervuilt!!!
Feel&.Celebrate.Life!
Berbo    posted on 06-08-2008 00:26
sorry dat ik me er mee moet bemoeien, maar ivan, heb je ze nou al wel of niet verkocht? want als je ze al kwijt bent kan hier mijn part een slotje op.
_Ivan_    posted on 06-08-2008 00:28
Poster: Beerbo
sorry dat ik me er mee moet bemoeien, maar ivan, heb je ze nou al wel of niet verkocht? want als je ze al kwijt bent kan hier mijn part een slotje op.

Zoals ik al in een eerder bericht schreef, wat nu weer weg is doordat ik hem per ongeluk ge edit heb.
Ze zijn onder voorbehoud verkocht! Wil dit topic wel zolang open laten als dit nog enigzins mogelijk is.
Feel&.Celebrate.Life!
Convert    posted on 06-08-2008 00:28
Poster: _Ivan_
Wat een onzin zeg, mensen... hou gewoon allemaal je mond. Ik heb ze verkocht voor ene mooi bedrag en als je het daar niet mee eens bent hou je maar gewoon je mond. Vind het niet erg netjes.

Daarom zei ik close it want hij heeft ze verkocht Winking my eye
soundcollector    posted on 06-08-2008 10:47
at ivan and sebasz : mss genoeg gelult... Dit is zo een toffe site, laten we het zo houden, mijn excuses voor je verkoop mede te verknallen. @ sebasz, khoop da we dit in de toekomst kunnen vermijden Winking my eye
_Ivan_    posted on 06-08-2008 13:19
Verkoop niet doorgegaan -> toch nog aan een ander Verkocht -> Topic mag gesloten worden
Feel&.Celebrate.Life!
justjustin    posted on 06-08-2008 13:35
om het een beetje af te maken zou ik toch wel willen weten waarvoor het setje is weg gegaan...
MaykFroix    posted on 06-08-2008 20:05
Hmmm.... ligt het aan mij of ziet niemand de nieuwe posts in dit topic?
soundcollector    posted on 06-08-2008 20:24
idd was me ook al opgevalle, iemand ff een topicreport doen mss?
Berbo    posted on 06-08-2008 20:32
let dan niemand op?
er zit een fout in djr waardoor je posts met smileys (uit de editor) niet kan gebruiken. doe je dit wel, dan heb je niet gepost. je kan echter wel smileys maken door de codes te gebruiken ( Winking my eye = ; + ) ) plaatjes invoegen etc werkt ook niet. het enige dat werkt is gewoon tekst typen. lead en wim zijn hard bezig om dit op te lossen. Winking my eye
Lead    posted on 13-09-2008 18:23
Poster: thomassmith
je moet niks typen jij

Poster: bartjeu
Cool

Poster: DJ-Xtremer
Nee dat wou ik ook net posten, maar deed t nietUnhappy.

Poster: Convert
Close it, close it, clooóóóóóóse ít Winking my eye

Graag even blijven letten op de Forum Rules on DJResource.eu.

- Oneliners dragen niets bij aan de discussie en werken verstorend.
- Postings met uitsluitend een smile zijn al helemaal uit den boze
- Roepen om een topic te sluiten werkt niet : gebruik topic report en reply NIET
- In een verkoop topic alleen reageren als je geinterreseerd bent in de te koop aangeboden spullen.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

251 Users online: 73 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 53.070
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.526.843