Poster: Sebasz
lol kan je berichten blijkbaar niet editen.
anyways.
wat zeikt iedereen dat je er niet mee moet bemoeien? bemoei jij zelf er niet mee in plaats van dit topic vervuilen.
als ik zie dat iemand potentieel genaaid wordt doordat ie onnodig veel betaald in mijn ogen zeg ik daar wat van ja. dan kun je wel heel zielig lopen doen van oeh dat is slecht voor de verkopen? so f*cking what?
als jij die koper was en je kwam er later achter dat je genaaid bent lag je te huilen bij je mama.
en ik vind 450 euro voor een cdj800 mk1 (! en 2ehands en geen garantie) teveel. zoals ik al zei voor nog 225 euro meer als je een beetje kan afdingen heb je: een gloednieuwe cd speler, een nieuwere en verbeterde versie van de cd speler, 2 jaar garantie en minder kans op defecten.
dan ben je in mijn ogen een beetje gek als je dan geen nieuwe cd speler koopt voor dat beetje meer. en mij lijkt het dan verstandig als je dat geld nog niet hebt om lekker even door te sparen/werken zoveel geld is dat nou ook weer niet.
Kvind dat je beetje zielig doet door nu te zeggen van: wat bemoeien jullie je ermee...
En wie begint hier over afzette, komaan, als hij da zelf bied dan is da zijn keuze he...
Trouwens, jij bent begonnen met 450 ervoor te bieden, dan had je ook kunnen zeggen: achteraf bekeken vondk mijn bod wat hoog en wil ik hierop terug komen..
Eerst bied jij 450 en daarna zit je te zeggen dat dit afzetterij is...

En dan reageer je je af op mensen die iets over het verzieken van de verkoop zeggen... Ksnap je helemaal niemeer hoor...