[TK] 2x Pioneer CDJ800MK1 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

_Ivan_    posted on 03-08-2008 20:47
Dag mederesourcers,

Bij deze wil ik graag mijn twee Pioneer CDJ 800's aanbieden hier op DJR. Het geld dat ik hiermee voor terug krijg ga ik stoppen in het aanschaffen van twee super oems en final scratch. Het vinyl gevoel wil ik graag terug en dat gaat prima op deze manier. Daarna nog op zoek naar een cdj800mk2 of 1000mk3.
Plannen zat dus.

De cdj's zijn in prima staat en zijn hier in Duiven (dicht bij Arnhem) te bekijken. Ik zal hier een foto posten. Voor verdere vragen of opmerkingen kun je een pm sturen!

foto:

Gelieve alleen bij interesse posten!
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about [TK] 2x Pioneer CDJ800MK1 ??

Vote :   

Bouncy    posted on 03-08-2008 20:51
ik wist dat je vinyl ging missen... Wat is je richtprijs?
_Ivan_    posted on 03-08-2008 20:54
Poster: Bouncy
ik wist dat je vinyl ging missen... Wat is je richtprijs?

Ik ga geen nieuw vinyl meer kopen maar zal uitsluitend met final scratch draaien.
Het aanschaffen van nieuwe platen kost me teveel geld.

Ik heb niet echt een richtprijs. Ik zie wel wat mensen te bieden hebben, maar ze gaan er natuurlijk niet voor 400 euro uit.

Feel&.Celebrate.Life!
Bouncy    posted on 03-08-2008 20:57
hmm... we praten verder alsk weer in duiven ben

lata
sanderk    posted on 04-08-2008 09:21
ik wil ze wel ruilen tegen mijn nog bijna nieuwe citronic-pd45 met banana naalden?
Xitrate    posted on 04-08-2008 10:25
verkoop je ze ook los?
justjustin    posted on 04-08-2008 10:31
Poster: Xitrate
verkoop je ze ook los?

idd €450 zou ik er mischien wel willen geven voor 1 heb ik voor mijn vorige ook betaald...
_Ivan_    posted on 04-08-2008 13:42
Oke vaag, ik kan dus niet mn bericht meer editen:P mn hele bericht verdwijnt gewoon
ze zijn zeker ook los te krijgen.

@ justin : 450 is prima bod. PM maar als je interesse hebt.
Feel&.Celebrate.Life!
dj-ync    posted on 05-08-2008 00:02
450 is mooi richt prijs in de winkel liggen ze nog voor 699 Cool
Berbo    posted on 05-08-2008 00:03
hij verkoopt de mk1. die ligt al niet meer in de winkel...
Sebasz    posted on 05-08-2008 00:16
Ik wil niet kut doen ofzo he :P Maar 450 voor een tweedehands oude speler die ook nog een een verouderde versie is lijkt me wat duur niet?
zeker als je voor 200 euro meer (vooruit iets meer Winking my eye met een beetje afdingen) een gloednieuwe cd speler hebt, de nieuwere versie inclusief garantie hebt :P
soundcollector    posted on 05-08-2008 10:27
Poster: Sebasz
Ik wil niet kut doen ofzo he :P Maar 450 voor een tweedehands oude speler die ook nog een een verouderde versie is lijkt me wat duur niet?
zeker als je voor 200 euro meer (vooruit iets meer Winking my eye met een beetje afdingen) een gloednieuwe cd speler hebt, de nieuwere versie inclusief garantie hebt :P

Ik geef je gelijk, maar als hij hier 450 voor kan krijge, vidnk niet dat jij dit moet gaan verzieken... Da vindk echt belachelijk van je... Ik vind alleen dat je zoits moet zegge als je zelf geintresseerd bent.
WopWopWop    posted on 05-08-2008 10:38
Als iemand iets koopt en hij weet niet dat hij een aankoopt maakt van een oudere versie en dat voor 450 euro is dat duur misschien is help dan wel aardig? oke misschien voor de verkoper maar je kan er ook bij zetten dat het een duidelijk oudere versie is met een aantal minpunten..
MaykFroix    posted on 05-08-2008 10:52
De verkoop topics hier op djresource worden de laatste tijd sowieso heel erg verziekt door mensen die het altijd beter weten. Ik zou zeggen: bemoei je aub gewoon niet met een verkooptopic als je geen interesse hebt. Het moet onderhand een keer ophouden....
justjustin    posted on 05-08-2008 11:16
Poster: Freez
De verkoop topics hier op djresource worden de laatste tijd sowieso heel erg verziekt door mensen die het altijd beter weten. Ik zou zeggen: bemoei je aub gewoon niet met een verkooptopic als je geen interesse hebt. Het moet onderhand een keer ophouden....

€450 voor een cdj800mk1 is geen slechte prijs tenzij hij egt niet goed is....weet donders goed wat ik zou kopen...eerst mijn eigen vinyl set verkopen dan komt misschien de 2e cdj800 erbij...
Sebasz    posted on 05-08-2008 12:45
lol kan je berichten blijkbaar niet editen.
anyways.
wat zeikt iedereen dat je er niet mee moet bemoeien? bemoei jij zelf er niet mee in plaats van dit topic vervuilen.
als ik zie dat iemand potentieel genaaid wordt doordat ie onnodig veel betaald in mijn ogen zeg ik daar wat van ja. dan kun je wel heel zielig lopen doen van oeh dat is slecht voor de verkopen? so f*cking what?
als jij die koper was en je kwam er later achter dat je genaaid bent lag je te huilen bij je mama.
en ik vind 450 euro voor een cdj800 mk1 (! en 2ehands en geen garantie) teveel. zoals ik al zei voor nog 225 euro meer als je een beetje kan afdingen heb je: een gloednieuwe cd speler, een nieuwere en verbeterde versie van de cd speler, 2 jaar garantie en minder kans op defecten.

dan ben je in mijn ogen een beetje gek als je dan geen nieuwe cd speler koopt voor dat beetje meer. en mij lijkt het dan verstandig als je dat geld nog niet hebt om lekker even door te sparen/werken zoveel geld is dat nou ook weer niet.
soundcollector    posted on 05-08-2008 13:56
lol kan je berichten blijkbaar niet editen.
anyways.
wat zeikt iedereen dat je er niet mee moet bemoeien? bemoei jij zelf er niet mee in plaats van dit topic vervuilen.
als ik zie dat iemand potentieel genaaid wordt doordat ie onnodig veel betaald in mijn ogen zeg ik daar wat van ja. dan kun je wel heel zielig lopen doen van oeh dat is slecht voor de verkopen? so f*cking what?
als jij die koper was en je kwam er later achter dat je genaaid bent lag je te huilen bij je mama.
en ik vind 450 euro voor een cdj800 mk1 (! en 2ehands en geen garantie) teveel. zoals ik al zei voor nog 225 euro meer als je een beetje kan afdingen heb je: een gloednieuwe cd speler, een nieuwere en verbeterde versie van de cd speler, 2 jaar garantie en minder kans op defecten.

dan ben je in mijn ogen een beetje gek als je dan geen nieuwe cd speler koopt voor dat beetje meer. en mij lijkt het dan verstandig als je dat geld nog niet hebt om lekker even door te sparen/werken zoveel geld is dat nou ook weer niet.

Kvind dat je beetje zielig doet door nu te zeggen van: wat bemoeien jullie je ermee...
En wie begint hier over afzette, komaan, als hij da zelf bied dan is da zijn keuze he...

Trouwens, jij bent begonnen met 450 ervoor te bieden, dan had je ook kunnen zeggen: achteraf bekeken vondk mijn bod wat hoog en wil ik hierop terug komen..

Eerst bied jij 450 en daarna zit je te zeggen dat dit afzetterij is...Confused En dan reageer je je af op mensen die  iets over het verzieken van de verkoop zeggen... Ksnap je helemaal niemeer hoor...
zalo    posted on 05-08-2008 14:50
ik denk dat 90% van de mensen hier een wat sales management moeten leren dan weten ze wat product waard zijn. Namelijk als je de doos open doet gaat en een heeel stuk van de waarde af
Sebasz    posted on 05-08-2008 15:17
wtf wat is dit vage shit ik typ een lang bericht en dan post ie niks :P
thomassmith    posted on 05-08-2008 16:38
wtf wat is dit vage shit ik typ een lang bericht en dan post ie niks :P

je moet niks typen jij
Sebasz    posted on 05-08-2008 17:22
Poster: thomassmith

je moet niks typen jij

en jij moet je lelijke mond houden Coolvaag kindje
bartjeu    posted on 05-08-2008 17:34
Cool
soundcollector    posted on 05-08-2008 18:19
komaan mensen, stoppe met deze verkoop helemaal te verzieke Winking my eye

ontopic...
DJADMIN    posted on 05-08-2008 19:03
is het hier een 'professioneel' DJ Forum of een kinderspeeltuin ?

Alsjeblieft zegt, als je graag wil dat je posts stijgen, kan dat ook op een andere manier, kinderen, je gaat hier toch geen ruzie liggen schoppen...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
WopWopWop    posted on 05-08-2008 19:31
Warom zou je je post willen laten stijgen Cool
Sebasz    posted on 05-08-2008 19:46
goed punt djadmin, alleen jammer dat je denkt dat ik een postcount geiler ben. maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten (doelend op thomas smith en op soundcollector)

457 Users online: 249 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 59.266
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.533.039