ik heb een goedkope versterker voor 4 boxen van 300 watt weet iemand nog een goede versterker
What do you think about versterker ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee ff serieus, om een goede passende versterker ben je meer nodig dan het aantal watts!
Een aantal watts zegt eigenlijk niet zo heel veel (alleen bij hele profi amps)! Dit komt doordat je niet weet op welke manier de aantal watts gemeten zijn hierdoor zijn de specs per fabrijkant erg verschillend!
Wat we even moeten weten is dus:
- Wat voor merk speakers het gaat - Hoeveel Ohm ze zijn (de weerstand) - Voor welk doeleinde hij gebruikt gaat worden
rond die prijs mag je blij zijn als je een amp van 150 watt rms op 4 ohm heb... maar ik denk eigenlijk dat dat wel genoeg is voor raveland boxen.
Een cd speler van 200 euro is ook niet te doen.
Misschien is het een iedee om je budget van de cd speler bij die van de amp te gooien en die cd speler vervangen door hifi spelers. of een hifi ampje erachter zette en goeie cd spelers kopen.
nee dat ga ik nie doen dan koop ik wel eerst een versterker van 8ohm met 2 kanelen en 400 watt die ik ergens heb gesien en dan spaar ik nog en koop er nog een en cd speler kan wel wachen
Versterker Phonic max 860 die leverd twee keer 300 watt op 4 ohm. Zoals jij je boxen gaat aansluiten klopt dat. (Twee per kant, en omdat je ze doorkopelt worden ze samen 300 watt vier ohm) Ik heb zelf Twee phonic max 860, nu bijna 2 jaar en die dingen zijn perfect!
Cd-speler Schik niet van het merk, maar de DAP 800D dubbele cd-speler doet voor mij als 2 jaar zijn werk perfect! Dat is nog de oude, zwarte versie. Tegenwoordig issie zilver, en hij zal op sommige punten verbeterd zijn. Ik weet wel dat hij nu minder kost als toen ik hem kocht!
User edit by Dj_Danny on 04-08-2005 @ 11:05:20 (100%)
kerel weet je wel dat raveland oorspronkelijk autobox merk is.. als je kwailteit wilt.. moet je es op ////www.djresource.eu/Forum/topic/1299/Boxen/ kijken..staat goed kwaliteit bij
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.320 days. Post CommentThat would be 244 months or a whopping 20.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...