hallo mede djs (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenwreesmann    posted on 03-08-2008 15:15
ik ben maarten wreesmann en ben 12 jaar. ik wil dj worden, heb al spullen, maar er zijn al anderen dj's die al langer bezig zijn! dus als er een feest is dan regelen ze die anderen dj's en niet mij!
Dus mijn vraag is: hoe wordt ik bekent en graag een leuke naam!

alvast bedankt!

naam:maarten Wreesmann
dj gear:2x cdj 400 1x djm 400
verjaardag: 23 juni
User edit by maartenwreesmann on 03-08-2008 @ 15:17:22 (2%)

What do you think about hallo mede djs ??

Vote :   

Nico_26    posted on 14-08-2008 22:52
Welkom Maarten! Als je bekend wil worden moet je eerst goed zijn Happy, laughing
Duuus eerst goed oefenen en als je denkt dat je het wat onder de knie hebt moet eens rondhoren en vragen of ze een dj zoeken ........"bla bla bla"
MAAR eerst goed oefenen :d
djmamo    posted on 15-08-2008 11:57
Welkom Maarten,

dj worden is tegenwoordig niet zo makkelijk meer, je moet een aantal jaren ervaring hebben, je moet iets speciaals kunnen en natuurlijk de leeftijd hebben.

toen ik begon was ik 15 en had mijn eigen drive-in show (toen was het dj zijn nog niet zoon hype als dat het nu is)
vanuit het draaien met mijn drive-in leerde ik heel veel onder andere het aanvoelen van mijn publiek.

op mijn 18e ben ik met mijn grote mond naar mijn "vaste" stek gegaan en de eigenaar gevraagd of ik daar mocht komen draaien, en zijn antwoord was: ja vrijdag kun je langskomen en dan kijken we wat je kan.

daar heb ik mijn eerste 4,5 jaar als cafe dj doorgebracht, ondertussen deed ik ook nog mee met dj contesten, en ben onder andere 4e geworden van zuid nederland in de categorie party dj, en was de enigste van de 5 finalisten die niet full-time dj was (vond ik best goed)

na mijn 4,5 jaar bij mijn eerste cafe werd ik gevraagd door een ander cafe en ben daar met aanzienelijke vrhoging van mijn prijs gaan werken, dat heb ik toen 2 jaar gedaan en ben toen gestopt toen de tent werd verkocht en er een nieuwe eigenaar in kwam met andere ideeen.

toen ik stopte bij die tent draaide ik al regelmatig door heel nederland en soms daarbuiten, heb bijv. ook in belgie en duitsland gedraaid.

de laatste jaren is het veel moeilijker geworden om aan boekingen te komen om dat de dj wereld een beetje vol raakt, iedereen wil en "kan" het.

dus het word steeds moeilijker om echt in de grote clubs te komen, ik ben nu 10 jaar bezig en hang net aan de rand van de grote/bekende clubs.

hiermee wil ik aangeven dat je op jouw leeftijd het "voordeel"hebt dat je nog erg veel kan oefenen, en organiseer zelf feestje op je vereniging of thuis, of bij vrienden, en ga daar dan draaien, dan krijg je ook je publiek gevoel.
maar begrijp wel dat het erg moeilijk is "groot" te worden in deze wereld
www.moonentertainment.nl
maartenwreesmann    posted on 17-08-2008 12:14
heel erg bedankt mamo voor je tips.

ook bedankt  alle anderen

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

449 Users online: 244 Guests (205 Unknown)
Pages generated today : 59.184
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.532.957