mix sensation black en white is het mogelijk
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

markus007    posted on 03-08-2008 04:10
hallo alle dj's Happy, laughing

ik probeer al een tijdje een mix tussen sensation black en white te maken, dit gaat natuurlijk vrij moeilijk sinds dit 2 heel aparte stijlen zijn. tog is dit wel mogelijk met natuurlijk wat hulp van julie.

zet hier jou favoriet neer en een paar voorbeelden zoals:

aspecten, goede nummers & tussenbeats eigenlijk alles dat het mixen tussen nummer uit black en white mogelijk maakt Happy, laughing  - vaak begin ik een mix meet een rustig nummer zoals de anthem van sensation white - rank 1

laat ik zelf maar alvast een een voorbeeld noemen

Sander kleinenberg - the fruit -> sander kleineberg - this is ibisa -> headhunterz - rock civilisation

hehe ik hoop dat ik het zo wat beter heb neergezet voor julie allemaal Happy, laughing

What do you think about mix sensation black en white is het mogelijk ??

Vote :   

Yorick    posted on 03-08-2008 13:02
Gewoon opbouwen,
House->Hard-House->Hardstyle->Hardcore
Van een house nr naar hardstyle klinkt meestal niet,,
Xtremer    posted on 03-08-2008 14:39
Ik zou het niet doen... Je kunt het wel doen, alleen ben je wel even bezig. Je kunt het best zoals dj_jr al vertelde gewoon opbouwen, werkt een stuk beter alleen ben je dan wel langer bezig.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Xtremer    posted on 03-08-2008 14:39
Ik zou het niet doen... Je kunt het wel doen, alleen ben je wel even bezig. Je kunt het best zoals dj_jr al vertelde gewoon opbouwen, werkt een stuk beter alleen ben je dan wel langer bezig.

EDIT: Sorry dubbelpostCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 03-08-2008 @ 14:40:00 (12%)
markus007    posted on 03-08-2008 15:57
nou het basis princiepe is - op de feest word sensation black geimmiteerd door een aantal dj's waaronder ik Happy, laughing - de bedoeling is dat het een soort van megamix word. dus het moet er echt in een keer zomaar uitknallen Happy, laughing
User edit by markus007 on 03-08-2008 @ 15:57:13 (1%)
Max-E    posted on 03-08-2008 21:21
ik vat je bedoelingen niet.. mixxen doe je in je eentje, niet met t hele forum:P.. platenkeus is n onderdeel ervan?!

btw, valt niemand op, dat vroeger de stijlen heel anders waren op sensation? namelijk trance op white en hardtrance/hardcore op black!!! 
markus007    posted on 03-08-2008 21:51
als ik er zelf uit zou komen zou ik de hulp van andere dj's niet vragen ik bedoel daar is dit forum roch ook voor ? - en ja sensation black draait nou ook veel meer house/hardhouse

This is an old Topic

No new postings for 6.249 days.
 Post CommentThat would be 208.3 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

131 Users online: 57 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 22.964
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.839.510