1e versie dj-triplex.com | Sanderk
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 02-08-2008 20:09
Hallo allemaal,
ik ben bezig met de website van Sanderk. Zelf ben ik wel tevreden over de layout, maar ik wil graag ook jullie reactie even meepakken. Misschien hebben jullie nog tips en trucs?
En ja... de over mij link werkt nog niet :P
En ja... er staat 2x hetzelfde filmpje op Winking my eye

-de link komt strx weer terug-

User edit by Roov on 02-08-2008 @ 21:03:22 (12%)

What do you think about 1e versie dj-triplex.com | Sanderk ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 02-08-2008 20:26
Vind het niet echt wat hebben. Ik weet niet of je lang over de lay-out gedaan hebt. Maar ik vind niet dat hij eruit springt of speciaal is. Het donkere maakt de site vind ik saai. Lichtere, frisse kleuren staan denk ik beter. Moet er ook niet aan denken als de achtergrond van DJR in een keer zwart zou zijn. Maar misschien is dit ook wel een persoonlijk puntje. Tot slot, vind het beetje overdreven dat je je eigen naam zo groot laat terug komen op de site. 
Feel&.Celebrate.Life!
Roov    posted on 02-08-2008 20:44
Oké, ik heb deze kleuren van sanderk gekregen, en ja ik zal mijn naam kleiner maken :P
sanderk    posted on 02-08-2008 20:57
haha inderdaad naam kan wel wat kleiner .....
kleuren mogen ook nog wel aangepast worden als de site daar op vooruit gaat
Roov    posted on 02-08-2008 20:59
Wat moet de achtergrond kleur worden dan? :P
En naam wordt strx geregeld :P
sanderk    posted on 02-08-2008 21:03
mischien wit  of iets in die richting
Jobe    posted on 02-08-2008 22:32
Ik vind hem idd beetje saai overkomen, terwijl je er als DJ toch uit moet springen!
Ook vind ik het een beetje amateurischtisch overkomen, met dat grote blok in het midden.
Ik zou er nog een beetje aan werk, met wat lichtere kleuren... Misschien wit (Maar dan niet #FFFFFF want dat is soms té scherp op het beeldscherm, dus een andere tint daarvan)

Of je zou ervoor kunnen kiezen om een andere lichtblauwe tint te kiezen als achtergrond en het zwart voor het blok gebruiken Winking my eye

The choice is yours!
Roov    posted on 02-08-2008 22:33
Ik ga er morgen aan verder. Dan zullen jullie het nieuwe resultaat zien!
Sebasz    posted on 02-08-2008 23:20
Ik heb hier maar één woord (link) voor:
http://www.good-tutorials.com

Edit:
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik zou je naam niet onder zulke layouts zetten. Daar jaag je alleen maar potentiele klanten mee weg.
User edit by Sebasz on 02-08-2008 @ 23:21:00 (100%)
x-ample    posted on 03-08-2008 01:11
LOL
mixjob    posted on 03-08-2008 13:58
ik zie wel de lay-out maar int midden: "kan de webpagina niet vinden"
Xtremer    posted on 03-08-2008 14:21
Tja.. Hij is een beetje simpel he:P. Tekst is gewoon een simpel shadowtje enuhh ik zou inderdaad de naam aan de onderkant van de lay-out weg halen of heel klein maken... Good-Tutorials is inderdaad een goede site met allerlei tips & trics. Zie mijn website maar, daar heb ik ook een aantal dingen in verwerkt: www.djxtremer.nl. Probeer dus ook wat variatie te verwerken in de lay-out, maakt het een stuk vrolijkerWinking my eye. Succes ermee!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Roov    posted on 04-08-2008 12:51
Ik ben nog láng niet klaar met de layout he. Dit is de eerste versie dus voordat jullie allemaal kritiek hebben dat het er niet uit ziet, dat zijn zou maar zeggen de basis figuren en grondkleuren...
sanderk    posted on 10-08-2008 16:56
heb hem zelf een beetje in elkaar geflanst nog niet alles werkt .....
standaart layout maarja...... ben er ook niet zo goed in
Xitrate    posted on 10-08-2008 18:30
Waarom dan nu al uploaden als dit alleen de basis figuren en grondkleuren zijn.. wat heb je daar dan aan?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

146 Users online: 13 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 29.843
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.766.358