hey mensen ik ben al een tijdje actief op djresource maar ik heb me nog nooit voorgsteld eigenlijk best wel onbeschoft al zeg ik het zelf. ik ben stef vlottes woon in zaanstad en ben 21 jaar oud de naam swen sands komt voort uit mijn 2e naam en dat is sven, sands heb ik erbij verzonnen omdat ik dus als initialen s.s. heb en dus s and s . ik ben nu al 2,5 jaar aan het slaapkamer djen en af en toe een verjaardagje. ik ben begonnen met 2 denon spelers en een behringer mixer en nu sinds een half jaar overgestapt naar een pio droom set de cdj1000's en de djm800. ik ben na die aanschaf meteen verder gaan sparen want ja bij die set is het einde nog lan niet in zicht. op het verlanglijstje staan immers nog 2x krk vxt4 monitors een pio efx-1000, 3 mounting plates met standaards, wat udg tassen om alle apparatuur en cd's/platen mee te vervoeren. ook gaat er een hoop geld in de studio zitten ik heb nu alles nog op een zelf gemodificeerd boekenkastje staan en daar moet nodig verandering in komen ook wil ik de produce pc beter neerzetten met een mooier er groter bureau. dus ambities zat zou ik zeggen. nu ben ik zelf nog wel in twijfel over vinyl ik heb een aantal platen thuis maar inmiddels geen spelers meer maar toch lijkt het me wel erg vet om die nieuwe technics sl1200mk5G erbij te kopen want dat is toch wel JE van HET. maar goed je hoort het al met wat ik wil ben ik voorlopig nog wel ff druk aan het sparen en bijbeunen. veel plezier iedereen op deze site en groetjes vanuit zaanstad !!
swen sands
What do you think about I AM........... Swen Sands ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.259 days. Post CommentThat would be 208.6 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...