draaien in een club (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RomanV    posted on 01-08-2008 15:48
Hoe kan dat dat jongens van 16 jaar al in discotheken draaien..?
hoe hebbe ze dat aangepakt ?

miss een domme vraag .

What do you think about draaien in een club ??

Vote :   

Lead    posted on 01-08-2008 15:55
Als je de juiste contacten hebt, weet hoe het werkt omdat iemand het je heeft verteld, omdt je pa ergens werkt.... Er zijn genoeg redenen op te noemen.... Maar voornamelijk zal het zijn omdat het weinig geld kost... In een grote serieuze discotheek is de kans klein dat je een 16-jarige DJ ziet staan.
Let the BASS be louder
Phenix    posted on 01-08-2008 15:55
Ik denk gewoon naar zo'n club/discotheek eigenaar gaan en vragen of je er zou mogen draaien en hem een mixje van jou geven zodat hij je kwaliteiten kan beoordelen. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, ben zelf nog maar 15 :P
http://www.djmillhouse.nl
RomanV    posted on 01-08-2008 16:12
het is wel zo ja dat je de juiste contacten moet hebben..

bijv ik zie bijvoorbeeld die d-jaz draaien bij club noa hoe flik je dat :P
Berbo    posted on 01-08-2008 16:30
hij heeft veel producties, dat speelt ook een grote rol
RomanV    posted on 01-08-2008 22:19
Poster: Beerbo
hij heeft veel producties, dat speelt ook een grote rol

hmm okee.. moet je gewoon geluk hebben of echt goed netwerken..
dafraaits    posted on 01-08-2008 22:20
allebei goede netwerken dat ze je aanraden,,  geluk dat ze jou vragen en niemand anders
Bastian    posted on 01-08-2008 22:28
Poster: RomanV
het is wel zo ja dat je de juiste contacten moet hebben..

bijv ik zie bijvoorbeeld die d-jaz draaien bij club noa hoe flik je dat :P

Hij zit zelf hier op 't forum dus zal binnekort hier wel op reageren.

Ik heb het een en ander te danken aan het winnen van de kunstbende finale.. hiermee kan ik mezelf weer promoten en het is al aardig gelukt zo sta ik zondag op mijn eerste house feest met grote namen! Klik