He Wie heeft dit ook of heeft het gehad? Mijn 909 mixer heeft een klein probleempje met de linker fader. Als ik hem helemaal open zet valt de muziek weg. Als ik hem dan 1 mm lager zet staat hij weer vol geluid. Ik denk dat ik er ff een te harde slinger aan heb gegeven. Had ik niet verwacht van deze mixer. Maar als ik aan het draaien ben en in een roes kom kan ik me soms niet beheersen. Dan ramt de adrenaline door me heen en ga je soms niet met het apparaat om zoals het zou moeten. Wie kent dit probleem en dat eerste probleem trouwens ook? Stefan
What do you think about Fader doet raar op DJM 909 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het is een goede mixer, wat hierboven is omschreven is nieuw voor mij. Lijkt op een combinatie van een scherp ingestelde Fader Curve en de Reverse Switches van het kanaal...
Als alle reverse switches uit staan en de potmeters staan neutraal en het is nog zo -> Terug naar de winkel !
Nee, het is helaas niet de fadercurve instelling. Ik heb toch maar een nieuwe fader besteld. Op de site staat dat hij makkelijk te demonteren is. Ga het toch maar proberen. Maar bedankt voor het advies.
nieuwe fader kopen?? Heb je geen garantie meer... En zelfs als er geen garantie op zit zou ik nog steeds niets gaan bestellen, eerst terug naar de winkel en kijken wat ze daar zeggen.
This is an old Topic
No new postings for 7.381 days. Post CommentThat would be 246 months or a whopping 20.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.