Wat te doen als er een slotje op je topic mag
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JollyJunkie    posted on 31-07-2008 15:23
Stel nou er is een topic waarbij een nummer gezocht wordt, als het nummer dan gevonden is dan mag dat topic natuurlijk weg. Zo is het ook bij topics die al bestaan of bij producten die via DJR verkocht zijn. En wat nou als iemand zich in een bepaald topic niet aan de regels houd, of discrimele opmerkingen maakt of spam verstuurd.
Ik maak dit topic aan omdat ik de laatste tijd zie dat als er een nummer gevonden is topics gewoon blijven staan.
In dat soort gevallen kan je op de topicreport knop klikken rechts bovenin.
Je typt dan wat er aan de hand is met het topic en als er een slotje op mag waarom er een slotje op mag. Bijvoorbeeld: Op dit topic mag een slotje omdat het nummer gevonden is.
Of (Let op!: ik neem mijn naam als voorbeeld maar dat betekent niet dat dat ook werkelijk zo is): in mijn ogen houdt de member JollyJunkie zich niet helemaal aan de regels van Djresource.

Het topic kan dan worden gesloten, je kan een gesloten topic herkennen aan het volgende plaatje:

Sorry, we're closed

User edit by JollyJunkie on 07-01-2010 @ 21:31:10 (81%)

What do you think about Wat te doen als er een slotje op je topic mag ??

Vote :   

jannickv    posted on 31-07-2008 15:26
ja......
bedoelingConfused
heb je er last van dat een topic open blijft? het zakt toch weg hoor net als dit topic

sorry
mijn leerkracht geschiedenis zou zeggen:

"je denken is goed! maar je antwoord klopt niet"
User edit by jannickv on 31-07-2008 @ 15:27:03 (30%)
JollyJunkie    posted on 31-07-2008 15:28
Jannickv ik heb ff gezocht en ik zag geen topic dat al bestond hierover en ik heb het ook nergens uitgelegd gezien, het duurde bij mij een half jaar voordat ik wist dat je topicreport kon doen dus het lijkt me een stuk handiger als er een topic is waarin je dat meteen al kan lezen Winking my eye
En wrm zouden ze het binnen 1 week niet meer lezen, ik lees ook nog vaak oude topics die niet meer op de mainpage staan.
En wat dacht je dan van de topics die Laidback maakte over plaatjes toevoegen enzo, had je daar ook commentaar op?
dafraaits    posted on 31-07-2008 15:41
ik vint het wel goed ja vala als je zelf WIL dat het dicht gaat kan je het dicht doen
jannickv    posted on 31-07-2008 15:43
ik heb eens goed rondgekeken en vind inderdaad niet echt een specifiek topic hierover... het word wel wekelijks een keer vermeld in een topic....

om op je vraag van de topic van laidback terug te komen... heb je jouw topic al is vergeleken met dat van hem? zijne is net iets uitgebreider hé? en nee ik had er geen comentaar op... ik zat toen nog niet op djr :p

maaruh leuk dat je jezelf zo opoffert voor djr Winking my eye
JollyJunkie    posted on 31-07-2008 15:45
Misschien is zijn topic uitgebreider maar vertel mij is wat je hierover nog meer kan vertellen Winking my eye maar ik zou het nog wel ff iets duidelijker maken.
En als het hier niet gerespecteerd wordt dat je probeert te helpen dan wachten we af wat Lead zegt en dan wordt ie wel verwijderd....

Zo het is iets duidelijker gemaakt :D
User edit by JollyJunkie on 31-07-2008 @ 15:52:08 (14%)
jannickv    posted on 31-07-2008 15:52
ik zeg toch niet dat ik het niet respecteer...
het zal wel zijn doordat ik hier zolang zit maar die topic report vind in super simpel...

maarja goed dat je hem eens onder de aandacht brengt...

Poster: JollyJunkie
Misschien is zijn topic uitgebreider maar vertel mij is wat je hierover nog meer kan vertellen

wat het beste is om bij comment te zetten bijvoorbeeld Winking my eye
printscreentje van het rapport...

ik heb zo een licht gevoel dat je mijn critiek een beetje (veel) negatief opneemt :p is niet de bedoeling

edit: kijk je hebt mijn verduidelijkingen niet nodig :p je deed het zelf al :p
User edit by jannickv on 31-07-2008 @ 15:54:38 (15%)
JollyJunkie    posted on 31-07-2008 15:54
Haha oke, ik kan ook wel wat met je advies heb namelijk al een plaatje van het rapport gemaakt Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.128 days.
 Post CommentThat would be 204.3 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

191 Users online: 25 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 31.907
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.639.658