Nieuw DJ NETWORK (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djnetwork    posted on 31-07-2008 15:16
Beste DJ,
Het is dan eindelijk zo ver: DJ NETWORK is online! Een DJ community voor en door DJ's!
We kennen natuurlijk al een hoop fora op internet, maar met jouw hulp kunnen wij er voor zorgen dat we het beste en meest bezochte DJ forum worden!
DJ NETWORK is onafhankelijk en wordt in stand gehouden door en voor onze leden!
Het forum is 100% gratis en registratie neemt niet meer tijd in beslag dan een paar muisklikken!
Waarom registreren? Simpel;
- Blijf op de hoogte van alle feiten in DJ land
- In de toekomst interresante kortingen op DJ Gear bij diverse bedrijven (wij blijven namelijk graag onafhankelijk)
- Sociale contacten op doen met collega DJ's
- Beoordeel elkaars skills op (re)mix gebied
- Vind hulp bij collega DJ's
- Vind interresante klussen op ons forum geplaatst door andere gebruikers

Natuurlijk is er veel meer, maar het mooie is dat jij dat mag bepalen! Word dus lid en laat je horen, want met alleen jouw feedback kunnen we dit forum tot een succes maken!

Je kunt ons bezoeken op http://www.djnetwork.nl.Je kan hier tevens naar ons forum en lid worden.
Het forum verkeerd momenteel nog in een experimentele fase en er zullen ongetwijfeld nog diverse wijzigingen doorgevoerd worden, maar dat kunnen we alleen met, door en voor jou! Word dus lid en tot snel op het forum!
Met muzikale groet,
Het DJ Network team
Mod edit by Lead on 31-07-2008 15:43 (10%)

What do you think about Nieuw DJ NETWORK ??

Vote :   

martijngti    posted on 31-07-2008 22:56
1 woord... KANSLOOS!
jannickv    posted on 31-07-2008 23:08
zeker kansloos Cool

hij bant elk nieuw lid Cool

die jongen denkt nu bij zichzelf was ik maar nooit naar djr geweest :p

CoolCoolCoolCoolCoolCoolCool
Roov    posted on 01-08-2008 03:24
Ten eerste wil ik voorop stellen, dat ik vind dat je het deze jongen wel erg moeilijk maakt. Ik begrijp dat hij het vak van een website-beheren nog niet helemaal begrijp maar laat die jongen dat gewoon leren op zo'n manier. Hoe ik ben begonnen is door website's te maken en die door mijn vrienden te laten controleren als ze AF zijn! Misschien kan je dit beter ook doen ipv van de vele actieve DJ's hier proberen weg te trekken.

Verder heb je een standaart style waar je eerst aan moet gaan werken voordat je je site online gooit.
Je moet niet alles half af op internet zetten. Wacht gewoon ff tot je een ORGINEEL plan hebt en voer het dan pas uit.

Dit waren een paar tips, succes met je website. Ik hoor het wel als er meer leden op zitten!
En jongens doe niet zo flauw om het onder te spammen. Leuk bedacht maar denk er even over na hoe jij het zou vinden als je voor het eerst een website bouwt...
freezer    posted on 01-08-2008 10:27
hij heb zeker hier nog nooit gekeken weer zo een waardeloze
kopie van djr ze leren t ook nooitCool
bambamstudio    posted on 01-08-2008 20:51
een copy van DJR is het niet.
En wat flippin zegt, als hij er nu eens goed over nadenkt wat ie wilt met zijn site, er een mooie site van maakt zou het best iets kunnen worden.

Maar het is zinloos om zomaar een forum op inet te plempen, dat is gewoon kansloos
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Roov    posted on 01-08-2008 21:26
Precies Bambam, en dat is precies wat ik bedoel. Als je er nou eerst goed over nadenkt en niet meteen online zet en naar reacties vraagt, dan weet je namelijk meteen al zeker dat mensen er geen zak aan vinden Winking my eye
Berbo    posted on 01-08-2008 21:57
hmm ik wacht nog steeds op goedkeuring...
dafraaits    posted on 01-08-2008 22:07
gewoon moeilijk in dat genre,, zijn al  zoooo veel dj sites. =)zal wel hits krijgen van mensen die er eentje zoeken maar uiteindelijk komen die tog ook hier terecht hoor :p DJR is voor mij de beste, toffe leden, behulpzaam,gemakkelijk, overzichtelijk. goeie actieve admins wat wil je nog meer?
bambamstudio    posted on 02-08-2008 00:22
topicstrater is ook erg stil in dit topic.....
Ik zag hem ook 'spammen' op andere fora
martijngti    posted on 02-08-2008 01:27
Zoals al eerder gezegd is is de manier van zieltjes winnen ook niet echt netjes. Een beetje reklame gaan zitten maken op de forums van de "concurrent". Wellicht moet hij zich eens gaan verdiepen in het gebruik van META tags, aanmelden bij Google crawler website, doorlinken via andere sites etc. dan win je tenminste op een eerlijke manier bezoekers...
jannickv    posted on 02-08-2008 01:29
weet je? bij google telt elke link die hij vind naar een site als 1 punt... dus op hoe meer websites hij de link neerzet hoe meer punten google hem geeft, hoe hoger hij komt als je 'dj site' intypt ...

is ook een mannier om in gooogle te geraken dus
bambamstudio    posted on 02-08-2008 01:31
Poster: jannickv
weet je? bij google telt elke link die hij vind naar een site als 1 punt... dus op hoe meer websites hij de link neerzet hoe meer punten google hem geeft, hoe hoger hij komt als je 'dj site' intypt ...

is ook een mannier om in gooogle te geraken dus

ik ken de truuk, maar met de vele dj sites tegenwoordig moet je wel je best doen om via andere forums ed hoog in google te komen.
zalo    posted on 02-08-2008 01:32
Ze zouden dit beter sluiten Cool
jannickv    posted on 02-08-2008 03:52
hij is nog eens online :p 4 uur snachts :p lol
zalo    posted on 02-08-2008 04:06
idd juist mijn 'toelating' gekregen op hunne site
 zou ik gaan spammen?
jannickv    posted on 02-08-2008 04:14
ik denk dat die jongen al genoeg heeft af gezien...

hij zal het wel afgeleerd zijn zeker
bambamstudio    posted on 02-08-2008 09:56
Poster: jannickv
hij is nog eens online :p 4 uur snachts :p lol

jij toch ook?
Berbo    posted on 02-08-2008 11:57
van dj netwerk

Voorwaarden voor gebruikers van dit forum

De beheerders en moderators van dit forum zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site. Het is echter onmogelijk om ieder bericht te controleren. Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn en niet van de beheerders, moderators, webmaster of DJ Network (behalve bij de berichten die door deze mensen geplaatst zijn). Het beheer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten van gebruikers.

Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obsene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder dien je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels. Als je je niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van het beheer niet volgt kan je meteen en permanent gebanned worden en zal eventueel je service provider op de hoogte worden gesteld van je gedrag. Het IP adres van je computer wordt bij ieder bericht opgeslagen om het beheer van de site te vereenvoudigen. Verder bewaard het systeem cookies op jouw computer. Deze cookies bevatten geen van de gebruikers informatie die in het profiel opgegeven wordt. Door deze voorwaarden te accepteren stem je er in toe dat bovenstaande gegevens bijgehouden worden. Deze informatie zal niet bekend worden gemaakt aan derden zonder jouw toestemming. Het beheer van de site is niet aansprakelijk voor hack pogingen die het gevolg zijn van het eventueel bekend worden van deze informatie.

Het beheer van de site heeft het recht alle berichten te verwijderen, bewerken, verplaatsen en hebben het recht onderwerpen en forums te sluiten op het moment dat zij dit passend vinden. Het email adres dat je opgeeft wordt alleen gebruikt voor het bevestigen van je account en wachtwoord en voor het verzenden van een nieuw wachtwoord als je je wachtwoord vergeet.
Daarnaast kan je e-mail gebruikt worden voor het zenden van onze nieuwsbrief. Als je je registreerd ga ja hier mee automatisch akkoord. Indien je geen e-mails wenst te ontvangen kun je dit aangeven bij de admninistrator. Dan zorgen wij er voor dat je uit de lijst gehaald wordt.

Op misbruik van het forum, omzeilen van beveiligingen en respectloos of storend gedrag staat een directe ban. Geen waarschuwing vooraf, maar direct geen toegang meer. IP adressen worden doorgegeven aan de provider van de overtreder en indien nodig word er aangifte gedaan

volgensmij bluft hij :P
User edit by Berbo on 02-08-2008 @ 11:59:01 (2%)
zalo    posted on 02-08-2008 12:05
aangifte van wat? 
Berbo    posted on 02-08-2008 12:16
dit is toch belachelijk! ik ben gebanned van het forum omdat ik aan nicknaugty vroeg of hij overgestapt was van djr naar die prutsite.
wat ik toen zag staan is al helemaal achterlijk:

Sorry Beerbo, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.

volgensmij is het verboden om berichten te plaatsen daar...:P
djnetwork    posted on 02-08-2008 12:52
Mensen punt 1 : Je MOET NIET, maar je MAG lid worden

punt 2 : Het is inderdaad een standaard design, users hebben de mogelijkheid binnenkort om zelf hun design te kiezen

punt 3: Beerbo hield zich niet aan de regels en heeft dus een tijdelijke ban, net zoals ik mij hier niet aan de regels hield, omdat ik de faq en regels niet gelezen had.

punt 4: Als mijn forum je niet bevalt of je vind het niks, wordt dan geen lid, dan heb je er ook geen last van.

punt 5: Er is niet gespamt in andere fora, maar alleen op het prikbord dj.pagina.nl

punt 6: Mijn excuses voor het posten van de spam.

punt 7: Nee uiteindelijk komt niet iedereen terug op djr, net zoals jullie mijn forum blijkbaar niks vinden, vinden sommige mensen djr niks, smaken kunnen dus verschillen

Punt 8: Beerbo had blijkbaar niet gezien dat er een hele andere melding stond. Indien gewenst kan ik deze melding hier knippen en plakken. Kan gebeuren natuurlijk

Kortom; Vind je het niks, wordt dan geen lid, als je worst niet lust koop je die ook niet in de Albert Heijn.
OneSixty    posted on 02-08-2008 14:16
punt 9: jij vind djr niets , dus ga maar lekker op je eigen forum kouwen met je Albert Heijn worst die je toch niet lust.

slotjééé ?
NickName    posted on 02-08-2008 14:23
Kan je er een slotje op gezet het word toch niets?  Het is gewoon een flop! 

CoolDJ ResourceCool
bambamstudio    posted on 02-08-2008 14:34
ik vind het wel smullen dus laat lekker open.

Eneeeh punt 5: je vergeet DJ2DJ.....
jannickv    posted on 02-08-2008 15:39
hoe veel keer is er al gezegt dat een slotje moet worden aangevraagd via een topicreport en niet ff in het topic plaatsen?

verder vind ik het wel een leuk topic :p

oehoeh ik krijg al schrik mijn provider gaat me toch niet doen betalen nu?

235 Users online: 162 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 33.243
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.987.647