Nieuw DJ NETWORK (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djnetwork    posted on 31-07-2008 15:16
Beste DJ,
Het is dan eindelijk zo ver: DJ NETWORK is online! Een DJ community voor en door DJ's!
We kennen natuurlijk al een hoop fora op internet, maar met jouw hulp kunnen wij er voor zorgen dat we het beste en meest bezochte DJ forum worden!
DJ NETWORK is onafhankelijk en wordt in stand gehouden door en voor onze leden!
Het forum is 100% gratis en registratie neemt niet meer tijd in beslag dan een paar muisklikken!
Waarom registreren? Simpel;
- Blijf op de hoogte van alle feiten in DJ land
- In de toekomst interresante kortingen op DJ Gear bij diverse bedrijven (wij blijven namelijk graag onafhankelijk)
- Sociale contacten op doen met collega DJ's
- Beoordeel elkaars skills op (re)mix gebied
- Vind hulp bij collega DJ's
- Vind interresante klussen op ons forum geplaatst door andere gebruikers

Natuurlijk is er veel meer, maar het mooie is dat jij dat mag bepalen! Word dus lid en laat je horen, want met alleen jouw feedback kunnen we dit forum tot een succes maken!

Je kunt ons bezoeken op http://www.djnetwork.nl.Je kan hier tevens naar ons forum en lid worden.
Het forum verkeerd momenteel nog in een experimentele fase en er zullen ongetwijfeld nog diverse wijzigingen doorgevoerd worden, maar dat kunnen we alleen met, door en voor jou! Word dus lid en tot snel op het forum!
Met muzikale groet,
Het DJ Network team
Mod edit by Lead on 31-07-2008 15:43 (10%)

What do you think about Nieuw DJ NETWORK ??

Vote :   

jannickv    posted on 31-07-2008 15:19
sorry maar ik kom niet naar jullie site om 3 redenen

-jullie site is totaal on aantrekkelijk percies een phpbb site
-op dj resource zit ik al heel lang en heb ier nog nooit iets te kort gekomen.
-ik hou niet van je manier van leden smokkellen Winking my eye

nouw ja succes erme

edit: de admin zijn rang is newbie lol
User edit by jannickv on 31-07-2008 @ 15:21:06 (15%)
JollyJunkie    posted on 31-07-2008 15:25
Je link werkt niet...
nicknaughty    posted on 31-07-2008 15:29
Poster: JollyJunkie
Je link werkt niet...

wel hoor, gewoon ff typen. maar erg profi ziet het er allemaal niet uit nog hehe
JollyJunkie    posted on 31-07-2008 15:31
Poster: nicknaughty

wel hoor, gewoon ff typen. maar erg profi ziet het er allemaal niet uit nog hehe

Zo wel ja maar hij heeft geprobeer om zo'n link te maken maar dat is blijkbaar niet gelukt :P
Ashley    posted on 31-07-2008 15:32
misschien kon je beter dit topic maken nádat die main page online was en het er wat mooier uitzag allemaal:P zo niet erg aantrekkelijk sorry
Maar wat nou als het lukt, mama?
wizkid    posted on 31-07-2008 15:33
je methode van leden pikken werkt niet.........
Adrien1989    posted on 31-07-2008 15:38
Ik heb er ff snel naar gekeken en alleen op het welkomsberichtje voor het forum zelf zitten al meer dan 3 fouten qua spelling en gramatica. Contaminaties, verkeerde zinsopbouw etc. Op het forum zelf ook. Als je een beetje serieus wilt overkomen op potentiële leden moet je dat soort zaken echt op orde hebben. Verder zie ik het belang van dit forum niet in. Wat heeft dit nou voor extra's t.o.v. bestaande fora? Als je wilt dat mensen lid worden kan je op diverse fora wel een bericht posten als je hier hebt gepost maar daar schiet je niets mee op, je hebt geen unique selling point. Alles wat jij noemt waarom mensen lid moeten worden van jou forum kan hier ook al en dat post je dan hier. Daar schiet je toch niets mee opHappy, laughing.
Lead    posted on 31-07-2008 15:49
Hmmz, een brutale manier om zieltjes te winnen van een andere website (DJR in dit geval) die in de zelfde doelgroep zit. Lijkt me de makkelijke weg. Overlegje vooraf zou op zijn plaats zijn. Je bent blijkbaar alleen maar geregistreerd om mensen te trekken... Als je nu een van onze vaste bezoekers was was het minder hinderlijk....

Al helemaal als ik gewoon een PHPbb forumpje zie staan met 0 inhoudelijke postings. Om een goede site te krijgen zul je een aantal jaren veel tijd en moeite erin moeten steken. Je site kan alleen maar groeien of een succes zijn als je iets unieks biedt t.o.v. andere gelijksoortige websites. Unieke content, een uniek ID, etc.

Een forum zoals bij jouw is overal te vinden. Inhoud ook (lege ruimtes genoeg op het web). Ik heb genoeg dingen gezien die ik zou veranderen als ik jouw was voordat ik promotie voor een site zou gaan maken. Mensen moeten iets te doen hebben op de link die je post...

Van je forum

Het is niet toegestaan volledige mp3's te plaatsen op het forum van artiesten of dj's, ook geen downloadlinks dus. (Re)Mixen die bestaan uit nummers van andere artiesten mogen wel en kunnen je delen met elkaar door het plaatsen van een url.

Iedereen mag zijn eigen regels maken, maar deze regel zal Brein leuk gaan vinden. Hebben ze weer wat te doen.
Let the BASS be louder
zalo    posted on 31-07-2008 15:51
hier kunne ze beter een slot opzetten 
jannickv    posted on 31-07-2008 16:31
even een klein vraagje

hebben jullie ook een quiz waar je uniek pioneer prijzen kunt winnen?
OneSixty    posted on 31-07-2008 16:46
ik stel voor dat we ons allemaal aanmelden en het dan volspammen...
Renzis    posted on 31-07-2008 16:48
toll!!

of eerst even een paar tracks in volle mp3 posten en brein eens een 'anoniem' mailtje sturen :D
_Ivan_    posted on 31-07-2008 17:08
Oke,

indrukwekkend... ahum... je moet je eerst registreren om uberhaupt het forum te kunnen zien. Dat trekt echt nieuwe leden aan denk ik zo!Happy, laughing
Ik heb me even snel geregistreerd... vervolgens moet er eerst toestemming gegeven worden door de admin om mijn registratie te voltooien. Meteen even ingelogt.
Vervolgens duikt er een standaart layoutje op. Saai.... 
Daarnaast vind ik het niet echt sportief om via dit forum leden te werven die daadwerkelijk ook gaan posten. Wat van de 18 leden hebben al 4 mensen, WAUW, 4 mensen al een berichtje gepost....
De prullenbak in met dit concept!
DJResource.eu Roeleert=)
ABOUTDJ.NL op 2Happy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
bambamstudio    posted on 31-07-2008 17:18
dit ziet er zeer amateuristisch uit.
Ik zeg niet dat DJR de mooiste layout ter wereld heeft, maar een je forum kan wel wat pimping gebruiken.
Ook de klik naar het forum pagina snap ik niet, kennelijk is een portal installeren al te moeilijk.

Ik wens je veel succes tussen de vele nederlandstalige forums op inet, waarvan de meeste 4000+ leden hebben....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Lawrenz    posted on 31-07-2008 17:23
Poster: _Ivan_
DJResource.eu Roeleert=)
ABOUTDJ.NL op 2Happy, laughing

Helemaal mee eens :P DJR meer voor de community, maar AboutDJ voor het nieuws, de reviews en andere informatie!

Heb ook even de website/het forum bekeken, vind het er ook niet heel erg professioneel uit zien, en de manier om leden te krijgen is niet zo heel erg netjes. Jouw concept is al door anderen gebruikt, en veel beter uitgewerkt. Er is denk ik gewoon geen plaats voor nog zo'n site, of je moet goed je best doen om je site te onderscheiden van de anderen.
Convert    posted on 31-07-2008 17:30
Mensen volgens mij weet hij nu wel dat hij fout is als je er geen aandacht aan schenkt gaat het vast wel over Winking my eye En anders slotje Happy, laughing
Dniz    posted on 31-07-2008 18:00
Sorry, ga niet eens de moeite nemen om me aan te melden.
Dat forum krijg ik standaard bij me website, even aangezet en snel weer uit. Blijf wel hier zitten.
ianroma    posted on 31-07-2008 18:02
Die site ZIET ER UIT!
jannickv    posted on 31-07-2008 18:35
iedereen kijken gaan! zijn forum word onder gespamt!!!!!!!!

nou leuk hoor

Sorry jannickv, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Je hebt misbruik gemaakt van het forum. Je hebt een permanente ban en je IP adres is geregistreerd.

dat omdat ik djr promootConfused
geef die gast dan ook maar een ban
User edit by jannickv on 31-07-2008 @ 19:18:24 (100%)
Convert    posted on 31-07-2008 19:30
Haha, ja indd :P
JollyJunkie    posted on 31-07-2008 19:41
Volgespamt :D

Ah jammer nou is ie offline om beveiligingsredenen, ik denk dat men spam verwijderd word :P
Ik had trouwens niet alleen DJR gespamt maar ook ff voor Rover Boyd en Stef djhood :D Winking my eye
User edit by JollyJunkie on 31-07-2008 @ 19:58:13 (100%)
bambamstudio    posted on 31-07-2008 20:18
Leuk he? die phpbb spam bots Happy, laughing
bambamstudio    posted on 31-07-2008 20:19
Poster: jannickv
iedereen kijken gaan! zijn forum word onder gespamt!!!!!!!!

nou leuk hoor

Sorry jannickv, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Je hebt misbruik gemaakt van het forum. Je hebt een permanente ban en je IP adres is geregistreerd.

dat omdat ik djr promootConfused
geef die gast dan ook maar een ban

Cool
JollyJunkie    posted on 31-07-2008 20:20
Leuk nu ben ik gebannen :D En ze zeggen sorry JollyJunkie en niet eens Sorry meneer JollyJunkie, onbeschoft hoor Cool
bambamstudio    posted on 31-07-2008 20:21
Poster: JollyJunkie
Leuk nu ben ik gebannen :D En ze zeggen sorry JollyJunkie en niet eens Sorry meneer JollyJunkie, onbeschoft hoor Cool

nou dan ga ik me ook maar niet aanmelden denk ik......

188 Users online: 127 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 25.989
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.980.393