DJHood.nl <-- Heeft DJ's nodig! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 30-07-2008 21:01
Na behoorlijk wat werk en wat nadenkwerk natuurlijk zijn we eruit! Om te beginnen willen we met een paar DJ's een wekelijke mix verzorgen die elke week wordt gemaakt door iemand anders, en daar hebben we dus mensen voor nodig! Kan iedereen die hier wilt helpen ff een reactie achterlaten? Later willen we nog reviews gaan schrijven maar dat is pas van latere zorg. Is er iemand die wilt helpen, en zo ja met wat?

Alvast bedankt!

Hey allemaal,
een tijdje geleden heb ik een topic aangemaakt waarin werd gezocht naar mensen die DJHood.nl wilde helpen. Het gaat om een Nederlandse DJ community die podcasts gaat aanbieden en nog iets extra's zoekt om leden te trekken. Na ongeveer twee maanden zijn we al met de podcast begonnen. We willen nu iets nieuwe opstarten omdat we weten dat je niet ver komt met een website waarbij je niks nieuws bied.

Nu onze vraag. Zijn er mensen die actief en met plezier willen werken aan DJHood.nl? We zoeken dus een team die het leuk vindt om bijvoorbeeld mixes te maken die gebruikt kunnen worden in onze podcast of mensen die het leuk vinden om beheerder/moderator van het forum te worden. Of mensen die ons achter de schermen helpen met het zoeken naar nieuwe ideeën.

Laat een reactie achter als je het leuk vind om ons te helpen en je aan te sluiten bij het team van DJHood.nl

Alvast Bedankt,
DJHood.nl Site Admins,
FlippinDouble+
BoydGrift
User edit by Roov on 11-12-2008 @ 17:17:58 (81%)

What do you think about DJHood.nl <-- Heeft DJ's nodig! ??

Vote :   

JasperVC    posted on 13-11-2008 21:24
Ik wil graag helpen Winking my eye Zit redelijk veel op Fora... En ben wel bereid om mod te zijn ofzo Winking my eye
Wil natuurlijk ook mixjes maken Winking my eye

Zeg maar wat ik kan doen ^^

Jasper
Roov    posted on 15-11-2008 11:39
Super dat je wilt helpen! We moeten eerst met een pakkend idee komen, kijk het gaat erom dat de bezoekers terug komen op ons forum, en we willen ons forum onderscheiden van de meeste andere. Het moet dus iets speciaals worden! We moeten dus eerst met een goed idee komen.
Lead    posted on 15-11-2008 13:50
Beter voer je deze discussie op het forum op je website... Dan kun je de info later daar nog terug vinden Winking my eye

Als je mensen om hulp vraagt, maar je weet zelf nog niet waarvoor, dan kun je beter het conept her overwegen en het promoten als je de ruwe outlines duidelijk hebt.
Let the BASS be louder
nicknaughty    posted on 18-11-2008 09:59
ik neem wel ff een kijkje
Roov    posted on 18-11-2008 11:24
Wat er nu staat is dus nog niet goed he Winking my eye, we zijn dus het nieuwe idee aan het uitwerken...
Xitrate    posted on 18-11-2008 11:37
Er zijn al zoveel (grote) DJ-communities, het zal daarom ook moeilijk worden om zelf een 'grote' community op te zetten. Je moet daarom iets bieden wat de concurrentie niet heeft. Wat dat is weet ik zelf ook niet, maar daarom moet je met je admins & mods aan een tafel gaan zitten en bedenken wat jullie kunnen bieden wat de rest niet heeft waardoor je mensen naar je site trekt.

Ten tweede is marketing een érg belangrijk onderdeel van je site. (Dit heb ik toen ik zelf nog sites had onderschat). Zonder marketing weten je mensen je eigenlijk niet te vinden. Ga op elk forum spammen, plaats banners hier en daar, ook al moet je er wat voor betalen, zet google ads op je eigen site zodat je zelf nog inkomsten krijgt, etc..
Roov    posted on 09-12-2008 21:13
Na behoorlijk wat werk en wat nadenkwerk natuurlijk zijn we eruit! Om te beginnen willen we met een paar DJ's een wekelijke mix verzorgen die elke week wordt gemaakt door iemand anders, en daar hebben we dus mensen voor nodig! Kan iedereen die hier wilt helpen ff een reactie achterlaten? Later willen we nog reviews gaan schrijven maar dat is pas van latere zorg. Is er iemand die wilt helpen, en zo ja met wat?

Alvast bedankt!
Mystical    posted on 09-12-2008 21:35
Jow,Ik wil wel eens in de 2 weken een mixje bouwen. Stijl mag je zelf bepalen. Winking my eyeAlles tussen house en techno. Laters, Peter
User edit by Mystical on 09-12-2008 @ 21:41:41 (25%)
Roov    posted on 09-12-2008 21:37
Poster: Mystical
Jow,Ik wil wel eens in de 2 weken een mixje bouwen. Stijl mag je zelf bepalen. Winking my eyeAlles tussen house en techno. Laters,Peter

Hehe! Precies wat we nodig hebben! House zou goed zijn. Voeg me ff toe op MSN! <mail>msn@rovervannispen.nl</mail> en als je geen MSN hebt mail me dan ff!
Stefjuuh    posted on 09-12-2008 22:13
Wil best af en toe een mixje bouwen, roep dan maar ff wat op msn!Winking my eye
DJBernd    posted on 09-12-2008 23:39
beste,
ik zou tevens willen meehelpen met jullie project,
ook zouk ik elke maand een mix willen maken ofz wat meer
dat bezie ik nog wel,
heb zelf ook veel weet van fora's zowal phpbb 2 & 3 (modden)
zelf ben ik Moderator geweest van forum, tijdje eens Admin enz....
Muziek genres die ik eventueel zou mixen in men sets zijn van:
Electro/House naar Jump/Hardstyle

Mvg,
Bernd
Hardshort    posted on 10-12-2008 00:17
Ik zou wekelijks wel een mixje willen maken Happy, laughing

Ik draai voornamelijk Trance, Hardbass (Die vrolijkere hardstyle), en Hardstyle.
Mixje van een uur per week ofzo zou geen probleem zijn, met een opbouw van rustig naar hard.

Als het je wat lijkt let me know Winking my eye

P.S waarom heeft DJR eigelijk geen webradio aanboord ?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Roov    posted on 10-12-2008 08:27
Leuk allemaal jongens! Je kan me toevoegen op MSN anders stuur je me ff een mailtje met waar ik een mixje van je kan beluisteren zodat ik weet wat je in huis hebt! :d
Dj_Fantasy    posted on 10-12-2008 13:09
Eindelijk nog eens wat positieve reactie op dit topic! Leuk die gezonde interessen!! Verdere idee?n om ons forum ook wat leuker te maken en specialer kun je altijd mailen of op msn zeggen bij roov.
dj2dj.nl
Roov    posted on 10-12-2008 21:01
Zou iedereen die wilt helpen zich kunnen registreren op www.djhood.nl !

Nog mensen die willen helpen?
Roov    posted on 11-12-2008 13:04
Gequoted van DJHood.nl
De eerste mix wordt gemaakt door Peter Harenberg. En we kunnen vast een ding verklappen, het wordt een House & Techno mix en is zeker de moeite waard om te luisteren. Met een beetje geluk komt de mix morgen uit, dus hou DJ Hood in de gate!

Roov    posted on 11-12-2008 17:12
Als je mee wilt helpen graag even dit lijstje invullen!

This is an old Topic

No new postings for 5.997 days.
 Post CommentThat would be 199.9 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

121 Users online: 21 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 12.264
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.748.779