Poster: Stefjuuh
sneakerz en eclectic is mixxed.. weet niet of je dat lekker vind draaien..?:Pen was het maar 15 euro per cd..! Voor veel cd's (met extended, of club mixen) betaal je zo 18-20 euro..Je hebt dan wel vaak dubbele, of driedubbelen. Enige andere optie is downloaden.. (Ik zeg hiermee niet dat ik 100% legaal ben, maar ik heb wel een gedeelte legaal..)
Poster: AshleyThnx, was mn eigengeshopte DJM een beetje zat, heb deze van internet geplukt..!En tjah, je mixt ze wel drvoor uit, maar als je nou ff staat te kletsen, of dr komt net geen lekker moment om um in te gooien.. sta je dan voor lul als er ineens gemixt wordt terwijl jij niks doet..:P
edit: leuke nieuwe avater heb je trouwens stefjuuh :P
Poster: thomassmithWe weten dat illegaal downloaden bestaat, het is je eigen keus in welke mate je dit doet, maar ga er aub geen mensen toe aansporen.
zoiets als torrent bestaat ook nog:P
Poster: Stefjuuh
We weten dat illegaal downloaden bestaat, het is je eigen keus in welke mate je dit doet, maar ga er aub geen mensen toe aansporen.
Poster: dafraaits
trouwens je kan zeggen wat je wilt ook al betaal je er zo beetje voor via het net,, ORIGINEEL IS EN ZAL DE BESTE KWALITEIT BLIJVEN!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.