Draai jij commercieel of niet (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JollyJunkie    posted on 29-07-2008 12:33
Ik zou graag wel eens willen weten wie er hier allemaal graag commercieel draaien omdat ze dan veel mensen aan et dansen krijgen of omdat: (post dan ff waarom)
Of dat mensen niet graag commercieel draaien omdat: (post ff waarom)

EDIT:

Poll is niet in het topic gekomen en dit kan niet met de edit knop dus daarom is eer geen poll..
User edit by JollyJunkie on 29-07-2008 @ 12:41:29 (49%)

What do you think about Draai jij commercieel of niet ??

Vote :   

Convert    posted on 06-08-2008 18:29
Ik draai graag wat minder commerciele muziek, maar je wil wel graag wat commercieel hebben om de publiek op de dansvloer te krijgen. Vandaar dat ik vrij veel commercieel heb, heb bijv. bijna alle Headhunterz platen... waarom? Ze knalle goed ondanks ze soms best eentonig zijn.
DJADMIN    posted on 06-08-2008 19:13
Het liefst draai ik een combinatie...meestal veel commercieel als intro, en daarna ook de niet commerciele nummers...

de commerciele nummers ken ik vrijwel allemaal uit mn hoofd, dat kan ik nog niet zeggen van de niet commerciele nummertjes...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Stephanie    posted on 06-08-2008 22:25
Draai bijna altijd vrij commercieel.....simpelweg omdat men dat verwacht naar aanleiding van TMF In De Mix.

Maar probeer wel vaak ook wat onbekendere tracks er tussen door te draaien. Is een kwestie van een beetje aanvoelen of het publiek dat zal oppakken of niet.

Daarnaast draai ik veel Dance Classics shows, en dan gaat het vaak wel van bekend tot echte die-hard tracks waar niemand meer de naam van weet maar nog wel de melodie herkend.....en d'as echt leuk om te doen!
RiX    posted on 06-08-2008 23:08
Draai veel commercieel, omdat idd het publiek dat wil horen. Maar niks is leuker dat je een onbekende track erin gooit en gasten naar de booth komen met de vraag: 'he, van wie is dit nummer?' Het liefst zou ik alleen maar tracks draaien die een ander niet kent, maar gewoonweg TE lekker klinken...
Basrose    posted on 06-08-2008 23:53
ik draai over het algemeen aardig commercieel.. natuurlijk komen er ook onbekende langs maar dit met mate
Phenix    posted on 08-08-2008 15:49
Ik draai het meeste commercieel, omdat de mensen deze gewoon kennen en meer op de dansvloer staan. Maar af en toe gooi ik er wel eens een onbekendere door.
http://www.djmillhouse.nl
JollyJunkie    posted on 08-08-2008 15:53
Wat trouwens ook wel werkt zijn totaal onbekende en oncommerciele remixes van commerciele nummers. Soms zijn die ook wel redelijk comercieel maar het publiek kent ze meestal niet. Vaak zijn ze ook nog heel lekker zoals Madonna - Give It 2 Me (Fedde Le Grand remix)
ArCee    posted on 08-08-2008 16:28
Zo min mogelijk, maar als ik iets echt lekker vind en het is commercieel dan draai ik het gewoon.
RenéKuppens    posted on 08-08-2008 16:40
Ik hoop dat ik later heel commecieel kan draaie,

draai namelijk mijn eigen muziek als die nou eens commecieel werd haha
Jori    posted on 08-08-2008 17:13
Ik draai gewoon wat ik lekker vind, of het nou comercieel is of niet, het gaat tenslotte om de muziek. Het liefst zo min mogelijk omdat hik het dan origineler vind. Ik chek bij dancetour bijna alle nieuwe releases en chek de top 20. Wat ik daarvan lekker vind download ik, brand ik en draai ik uiteindelijk allemaal. Of het nou commercieel is of niet, als het maar lekker klinkt!!
GlennVS    posted on 08-08-2008 19:59
Ik moet vooral commercieel draaien. Maar ik zwier alle stijlen doorheen, commercieel en niet commercieel. Gewoon goed afwisselen.
Het mixen van commerciele muziek is moeilijker dan mixen van discotheekplaten, wat de uitdaging groter maakt. Ge zijt intensiever bezig.
+ Als ge nog eens kunt kloten mee de pioneer-beesten amuseert ge u wel.
DeteqBoy    posted on 12-08-2008 11:01
Als ik het lekker vind draai ik het gewoon Happy, laughing sluit me aan bij jordi
Xtremer    posted on 12-08-2008 11:18
Draai bijna nooit commercieel.. Alleen commerciële HardstyleWinking my eye. Ben meestal op zoek naar tracks die nog uit gaan komen of tracks die wel gerealesed zijn maar niet bekend zijn en toch knallen:D! Exclusief blijven bij DJ's is toch het leukste dacht ik zo...
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
bartezzz    posted on 12-08-2008 12:50
ik draai zo oncommercieel mogelijk maar ik mix er wel vocals van commercieele nummers door heen zodat mensen t wel herkennen...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

307 Users online: 114 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 26.944
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.843.490