Poster: BVN
extra post count heah?
zet dat gewoon bij je andere wat d8 je daarvan?
extra post count heah?zet dat gewoon bij je andere wat d8 je daarvan?
In het vervolg een beetje normaal nederlands, laatste keer dat ik op school zat, was het toch nog steeds dacht met "A-C-H-T"
extra post count heah?
zet dat gewoon bij je andere wat d8 je daarvan?
Poster: Ashley
back on topic:
ik probeer het ook zoveel mogelijk af te wisselen,
als de mensen een liedje horen die ze kennen beginnen ze te dansen en als je dr dan een lekkere, maar onbekende tussendoor gooit blijven ze nog steeds staan dansendus je lokt ze eigenlijk the dancefloor op om vervolgens af te wisselen :D
tenminste dat is wat ik doe
Poster: nicknaughty
ik draai regelmatig erg commercieel, komt omdat ik studentenfeesten doe. als ik latinhouse sets draai, probeer ik commercieel (gregor salto, madskillz, sidney / skitzo's) zo veel mogelijk af te wisselen met de minder bekende, maar wel goeie latinhouse.
Poster: Bastian
Ik draai egoïstisch, laat ik het zo zeggen:D
Poster: JollyJunkie
Haha, en wat moet ik daar uit opmaken, je draait alleen tracks die jij mooi vind of je draait alleen je eigen tracks? :P
Poster: BastianRespect gast!
Ja eigenlijk alleen tracks die ik mooi vind of denk van ja die doen het waarschijnlijk goed:P
Tegenwoordig als ik ergens word gevraagd om te draaien en men gaat zeggen wat ik moet draaien dan zeg ik gewoon, doe het lekker zelf als je het zo goed weet
Ja eigenlijk alleen tracks die ik mooi vind of denk van ja die doen het waarschijnlijk goed:P
Tegenwoordig als ik ergens word gevraagd om te draaien en men gaat zeggen wat ik moet draaien dan zeg ik gewoon, doe het lekker zelf als je het zo goed weet
Poster: thomassmith
waar draai je dan
Ik draai egoïstisch, laat ik het zo zeggen:D
Poster: DJArvee
haha, tzelfde hier
Als ze me vragen en zou anders moeten draaien dat ik gewend ben zeg ik gwn nee..
misschien ook fout, maarjadat ben ik
En dan..? Dan ga je dik hiphop draaien, terwijl je normaal trance draait.. Zal niet je reputatie ten goede komen...
Poster: Stefjuuh
En dan..? Dan ga je dik hiphop draaien, terwijl je normaal trance draait.. Zal niet je reputatie ten goede komen...