OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb er een staan. Voor het geld echt een heel fijne speler, alles werkt zoals het moet, genoeg functies. Enkel voor thuis? DOEN! Als je ermee gaat zeulen heb ik wel m'n twijfels bij de stevigheid. Ik verkoop trouwens de mijne binnenkort samen met en cd200 van JB, als je geintresserd bent?
User edit by BouncingBeats on 27-07-2008 @ 21:16:49 (47%)
ik zou even doorsparen voor een Citronic CD-6S/Reloop RCD-900S/OEM-spelertjes... deze zijn echt veel fijner om op te draaien, want hier zit touch sensetive jog op, waarmee een cue plaatsen makkelijk is, en waar het scratchen digitaal is. Ikzelf heb 2x Reloop RCD900S en 1x JB Systems CD200. En (uiteraard) gaat mijn voorkeur uit naar de Reloop.
User edit by Bart_ on 28-07-2008 @ 12:01:29 (100%)
ombeginnent te mixen is de mcd-200 een super cd-speler, hij staat ook bij in de winkel in rotterdam weet niet of je reclame mag maken hij staat bij correct ( prof audio dj afdeling waar ik sta ) dan hb je gewoon 2mooi en goeie cd-spelertjes voor thuis, af toe ergens mee tenemen is oké, maar doe het niet tevaak...
Btw: in de winkels betaal je er 289 p.s. voor wil je nog niet veel aan uitgeven, net als wat de anderen zeggen even op markplaats ebay zoeken!!!
Succes Greetz Dj-ync ( yannic )
User edit by dj-ync on 30-07-2008 @ 20:03:55 (57%)
ik heb de citronic cd s6 ultima.. ben zeer tevreden en er zitten ook effecten op. Hij speelt geen mp3 maar daar heb ik geen last van.. ik hoop dat je er wat aan hebt..
Ik heb er 2 van staan.....uiterst tevreden over!! Voor die prijs echt super dingetjes.......alles doet het naar behoren en alle belangrijke features zitten erop
Zeker goede spelers heb ook nog op het punt gestaan om een 2de hands te kopen. Ben dan maar voor een goedkopere axis 2 gegaan
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.