Beste leden, is er hier ooit al een keer het ID gevallen om een meeting ergens te organiseren centraal in NL !
Omdat LEAD de man is van deze site en tevens vertegenwoordiger is het misschien leuk om op die manier de Pioneer artikelen onder de aand8 te brengen!
Ik ben wel bereid om ietste organisere, mits er meer mensen mee willen doen?
Zijn er hier liefhebbers voor een meeting?
What do you think about Meeting? (Dutch speaking) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Das opzich ook wel gruwelijk, een Dance Event. Heel veel reclame maken, en dan uiteindelijk, worden we net zo groot als SENSATION en dan met wat minder bekende Dj's.
Neeeh ff serieus, lijkt me ook een leuk idee, of we doen dat juist ook nog naast de meeting..
maar dat is eigenlijk geen slecht idee... ik meld mij dan nu aan voor het organiseren ervan... dj's zal vast geen probleem zijn... zijn hier dj's genoeg ....
eigenlijk moeten we eerst weten wat Lead allemaal nog kan regelen , waar hij het over had die connecties van Dj Resource . en een Dj Resource Stand zou helemaal te gek zijn met allemaal merchanise ofzo haha
Denk dat zowiezow slimmer is om de zomermaanden te pakken, aangezien veel mensen dan vrij hebben. Voor de gene die dit dan niet hebben kunnen we naar het weekend gaan
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wanneer het er komt als het er maar komt en vooral waar het komt Lijkt mij meest logies zo centraal mogelijk en goed bereikbaar met openbaar vervoer! en wat misschien ook wel interessant is en dus ook meer mogelijkheden schept als iedereen die zich opgeeft nou €10,- bij draagt aan de meeting is er samen met sponsoren veel meer mogelijk. en €10,- kan iedereen wel missen toch?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.