Meeting? (Dutch speaking) (4/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Poll : Meeting or not?

-Ja, helemaal te gek
-Misschien, ligt eraan waar het is
-Nee, dit is echt een belachelijk idee

Voting is only possible for our Members
tairip    posted on 05-07-2005 21:00
Beste leden, is er hier ooit al een keer het ID gevallen om een meeting ergens te organiseren centraal in NL !

Omdat LEAD de man is van deze site en tevens vertegenwoordiger is het misschien leuk om op die manier de Pioneer artikelen onder de aand8 te brengen!

Ik ben wel bereid om ietste organisere, mits er meer mensen mee willen doen?

Zijn er hier liefhebbers voor een meeting?

What do you think about Meeting? (Dutch speaking) ??

Vote :   

Basrose    posted on 08-01-2006 12:10
Poster: Lead
Zaaltjes zullen er genoeg zijn, maar wat voor dag zal het beste zijn ??

Doordeweeks is het makkelijkste regelen, in het weekend is het natuurlijk het gezelligste.

En ik denk dat het een combi kan zijn van Draaien, feesten, meeten en misschien wel spelen met wat demo dj gear...

Ik denk dat op zondag de meeste mensen wel kunnen :P of een zaterdag gewoon overdag.
robbiel    posted on 08-01-2006 12:33
Ik kan op allebei de dagen:>, zoniet neem ik vrij!
Echt een super idee, eindelijk eens met "normale" mensen over muziek pratenWinking my eye

Het maakt ook niet uit waar het gehouden wordt, als het maar vet wordt!
Dj_T.im    posted on 08-01-2006 14:01
mischien in groningen:P hoef ik niet zo ver te fietse:P
Lukaz    posted on 08-01-2006 14:25
ik stel me ook wel beschik baar voor organisatie ofzo
maveg    posted on 08-01-2006 14:46
me2! Lijkt me het beste in het midden van het land! Voor iedereen aan te rijden...... En nee ik woon niet in het midden haha
Illusion    posted on 08-01-2006 14:55
jah ik had er zelf ook al gedachtes over dat het leuk zou zijn, als we allemaal eens samen kwamen. Lijkt me een leuk idee!!!

I'm In
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Gilles    posted on 08-01-2006 15:03
I am in. Utrecht lijkt me het best, ook makkelijk voor mensen die met het OV komen.....
Jorrit    posted on 08-01-2006 15:05
dit topic voor de tijdelijke aanmeldingen, niet vergeten te doen he Winking my eye
////www.djresource.eu/Forum/topic/2149/p/1/Tijdelijke_aanmelding_voor_Meeting/
Basrose    posted on 08-01-2006 17:52
boeiend waar het is als je zin hebt ga je toch wel ja toch :P al moet ik er een uur voor rijden maakt mij niet uit ik ben er zeker bij :D
SnAcKBaRrY    posted on 08-01-2006 18:05
een vriend van mij is bedrijfsleider in een kroeg waar ong. 70 man in kunnen !
hoeven dan geen huur te betalen als we de drank maar bij hem afnemen !! (special price)
is in het centrum van Nijmegen dus goed berijkbaar met ov.
op zondag komt daar toch niemand en kunnen daar best een middagje feesten en evt. catering regelen.
als de gene die het wil regelen het wat vind dan moet je maar ff een mailtje sturen.
groetjes snckbrry
Djblom    posted on 08-01-2006 18:42
ja ik denk dat 70 man wel genoeg is en dan betale we met zen alle de catering,drank,fris.Snackbarry mogen we daar dan ook draaien?en hoe doen we dat met de apperatuur?
User edit by Djblom on 08-01-2006 @ 20:09:59 (25%)
Basrose    posted on 08-01-2006 20:36
idd een beetje draaien hoort er ook bij :P maarja daar zullen wel teveel mensen voor zijn denk ik :P
SnAcKBaRrY    posted on 08-01-2006 21:43
app. kunnen we huren, en catering is alleen nodig als er gegeten gaat worden!(shoarma tent om de hoek)
het gaat toch om het gezelligheid, kletsen (tech talk, opscheppen enzWinking my eye en bier drinken met z'n allen ? of was dat niet de bedoeling ?
ik denk dat er te weinig mensen komen om een soort beurs idee op te zetten ?
Jorrit    posted on 08-01-2006 21:45
ik denk dat app. huren niet nodig is, er zijn vast dj's die een stukje gear beschikbaar willen stellen, misschien neemt lead nog wel wat speelgoed mee (hint), en ik denk dat het met versterking en speakers wel goed zit, tis een kroeg toch?...
SnAcKBaRrY    posted on 08-01-2006 21:47
ja dat zit wel goed met de geluids instalatie.
T'is maar net hoe gek we het willen maken met z'n allen..
Djblom    posted on 08-01-2006 21:51
ja ik denk gewoon (misschien) eten,draaien,drinken en als iemand dan misschien zijn apperatuur wil meenemen of we moeten het dan huren?
Jorrit    posted on 08-01-2006 21:55
ik denk dat we eerst maar een locatie definitief moeten regelen en moeten overleggen wat het handigst is...

SnAcKBaRrY    posted on 08-01-2006 21:57
als iemand zijn app. wil meenemen of jullie genoeg nemen met kroeg muziek, dan hoeft er niks betaald te worden alleen je eigen drank en kebab.
Djblom    posted on 08-01-2006 22:01
nou Jorrit ik denk gewoon bij de vriend van snackbarry in de kroeg want dan hoef je geen huur te betalen en anders als je bevoorbeeld in utrecht wil dan moet je daar eerst weer een zaaltje of een kroeg zoeken
Collin    posted on 09-01-2006 09:32
ja maar ook iedereen moet nog na nijmegen ,  er komen mensen uit het hele land

er zijn 24 aanmeldingen , van door heel het land ,

kunnen beter wachten tot iedereen is aangemeld , dan gaan kijken wat we gaan doen en daarna enzz..
User edit by Collin on 09-01-2006 @ 09:37:15 (78%)
Lead    posted on 09-01-2006 10:37
Zal ik ook nog eens kijken wat voor faciliteiten er eventueel te regelen zijn ??

Sowieso moet er een mannetje of 30-40 in kunnen. Draaimogelijheden moeten er zijn, en lieft ook wel wat demo mogelijkheden dat er met eventuele nieuwe speeltjes getest kan worden.

DJResource merchandise hoorde ik in het andere topic al lijkt me ook een goed idee.
Let the BASS be louder
Nvie    posted on 09-01-2006 11:06
Poster: Lead
DJResource merchandise hoorde ik in het andere topic al lijkt me ook een goed idee.

Kaartjes? :P

Ik zal ook eens gaan kijken naar het een en ander aan faciliteiten... Zoelen ligt nou niet zo heel ver van Utrecht of iets in die richting, dus voor mij moet het makkelijk zijn iets te vinden :D En miss. kunnen we heuff strikken voor het een en ander in de verhuur...
Illusion    posted on 09-01-2006 11:29
@ Snackbarry, Ik denk dat het een beetje onhandig is als iedereen zijn eigen apparatuur meenemt, en ik denk dat het een hele chaos wordt, beter zou dan gewoon zijn dat iedereen een kaartje kan kopen, en dat van de kosten de Gear wordt bepaald. Of gewoon dat iedereen een bepaald bedrag betaald.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
MadSteven    posted on 09-01-2006 11:50
Kan in ieder geval zeggen dat ik al jaren niet naar een meeting van een andere site kom, omdat ze het in Friesland doen. Is niet echt handig. Happy, laughing

SnAcKBaRrY    posted on 09-01-2006 12:15
niet iedereen moet zijn eigen app. mee nemen, alleen 1 iemand.
Ik denk dat we het beter kunnen huren of iets regelen met een locale dj-shop.
een kroeg is naar mijn idee groot zat, een sporthal of een zaaltje is een beetje te veel van het goeie
dan blijven de kosten ook heel laag.

128 Users online: 42 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 7.785
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.972.812