Te koop wegens de upgrade naar 2 Pioneer CDJ-1000 MK3's: twee PioneerCDJ-800 MK2 cdspelers. Ik verkoop de CDJ's het liefst als setje, maar mochten er 2 personen zijn die er beide één willen kopen dan is dat ook mogelijk.
De CDJ's zijn alleen thuis gebruikt in een rookvrije omgeving en na gebruik zijn de spelers altijd afgedekt geweest. Aangezien ik erg zuinig ben met mijn dj-apparatuur zien beide spelers er nog als nieuw uit en vertonen ze geen mankementen. Ik ben de eerste eigenaar van beide CDJ's en zodoende zijn beide spelers zo'n anderhalf jaar oud.
Testen is eventueel mogelijk bij mij thuis. Verder kan je voor vragen altijd een mailtje sturen!
Stuur me een bod voor 1 óf 2 CDJ's. Nieuwprijs ligt nu zo rond de 1400 euro.
Poster: NickName
verkoop je ze ook los?
sorry geen intresse meer ik heb er al 1 besteld nieuw
Poster: Stevenvdvorm
800 euro voor alle 2! deze week
Posted on 27-07-2008 18:15:56 |
Poster: Delic
Ik bied 550,- voor 1tje
Poster: Freez
575,- euro en nog een andere koper en we hebben een deal.
Poster: Nailz
Hoeveel voor de 2?
Poster: soundcollector
Hallo, ik ben mss wel gientresseerd in de tweede. Ik in ging mss men mengpaneel inruilen, ma die gast is nu op vakantie.
Als da geruild is dan wilk wel de cdj overkopen (waar woon je trouwens ergens in nederland? kort bij de grens met belgie limburg?).
Poster: Delic
Deal
Poster: soundcollector
Hallo, om er nog eens op terug te komen.
Ik vind je prijs alleen een beetje heel hoog...
nieuwprijs van die dingen is 650 euro, dus voor 500 euro fzo zouk het nog wel doen, maar wat jij vraagt is echt veel geld. Laat me iets weten als je lager gaat dan jouw vraagprijs, anders haak ik automatisch af
mvg
Poster: NickName
Het is zekers een advies om te kopen ik heb er nu 2 staan en het bevalt prima
Poster: Stevenvdvorm
1050 voor alle 2?