Hallo allemaal, dit ben ik dus 14 jaar en ben hier voor hulp met mijn eigen muziek maken, dus als iemand ook maar tips heeft of wat dan ook zeg het, ik maak mijn muziek met FL studio 7 en ben onder andere op zoek naar standaard beats en wil graag weten hoe je een mooie trance krijgt. Een beetje DJ bloed zit in me want mijn neef staat bekend als beste dj van nijmegen oftewel Sir Charles. Hij heeft me gezegd dat als ik muziek wou maken dat ik dan FL studio moes gebruiken. Maar goed ik hoor het wel.
Groetjes Rik(ssie)
What do you think about en dit: ben ik : Rikssie ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
oke maar er zijn dus betere progammas? ik kan eigelijk alleen halve liedjes steeds maken want ben er niet zeker van of het goed gaat mijn probleem is dat het steeds beter kan en dan klinkt het niet meer heel irritant
Welkom op DJR. Misschien zou je even op dit forum kunnen zoeken via de search knop, er zijn hier hier verschillende mensen (zoals BamBamstudio = member op dit forum) die je hierbij kunnen helpen :P
welkom op DJR en ik gebruik zelf ook FL studio super handig klik links op packs, en je hebt alle sounds!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.267 days. Post CommentThat would be 208.9 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...